Alla inlägg den 25 juli 2021

Av cecilia wallenius - 25 juli 2021 20:06

I dag tog man äntligen i tur md att börja läsa lite i skuggan och man måste säga att efter att ha hört om backa branden i pod så känns det extra roligt att läsa om en som var med,

 

 

 

Man tog även och testade et par nya hörlurar för ibland är det skönt att ha trådbundna lurar ibland.

 

 

 

Men jag älskar mina trådlösa hörlurar men ibland vill jag även kunna se på min padda utan att bli störd av ljud omkring en fram för allt så är det skönt när man ska se på youtube när man inte är hemma hos sig själv. Man tog även och testade att redigera bilder på telefonen. Och med lite lek och läsning i en bok kommer det att gå bra till slut och det var riktigt kul att sitta och bara reigera bilder så det kommer man att göra lite mer av härdan efter.

 

 

Och sedan min telefon blev dam fri och fick ett nytt batteri i sig så är det extra roligt att anväda telefonen till att fota till bloggen och lite annat nu kan msn ju även föra över via slad vilket jag inte kunnat på länge.

 

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards