Alla inlägg den 5 juli 2021

Av cecilia wallenius - 5 juli 2021 19:55

Även i dag blev man hemma på grund av förkylning jag brukar få rätt så långvariga sona så det börjar bli rätt så segt att bara vara hemma speciellt när man har varit det senaste halv året men man är då glad över att man har en fungerande telefon som inte behöver laddas lika ofta som förr. För det gör att det är mindre laddningsstationer i mitt hem nu. Man måste även slå ett slag för denna underbara lösning som man sätter på ladd sladdar.

 

 

 

Och jag har testat på en innan och satte det nu på  två andra och man är väldigt nöjd plus att det blir en liten märkning att detta är min sladd den lämnar man allt tillbaka och dom finns i olika färger med.

 

 

 

biligt och bra är det med man sparar ju lite pengar än att ha trasiga ladd sladdar som man måste kosta på sig annars. man har även börjat skapa sig sin fotobok för sommaren 2021 så äntligen kan man säga att även fotandet är i gång.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards