Alla inlägg den 15 januari 2021

Av cecilia wallenius - 15 januari 2021 17:50

I dag har man inte gjort så mycket mer än att fixat lite hemma och tänkt att hade man räknat med att sitta här tio år senare och vara en stolt person som har varit med i radio och tv och har en egen blogg nej jag tror inte det hade varit så men det är tack vare min mor man sitter här i dag och har varit med om detta. Förutom bloggen då för den bestämde man sig själv över att starta. även om det låter som en svår väg i mångas öron men det kan det vara med men det är den ända vägen jag vet som finns  annars har man tagit mer blodprov för att finna felet vad det är med min mage som bara vill att man äter en gång om dagen så ja man får just nu bara i sig lite frukost sen tycker den att nej det där ser alldeles för gott så det får man inte äta utan att det kommer upp lika fort som det åkt ner som tur är så ska man till en dietist på tisdag och hoppas på få hjälp med vad man kan äta oh som magen kan behålla vore just nu underbart. för det är inte mycket den vill att man ska äta. I dag fick man dessa som uppmuntran plus att man fick höra i går att jobbet saknade en.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards