Alla inlägg den 1 januari 2021

Av cecilia wallenius - 1 januari 2021 19:46

Då var det 2021 då Detta år kan man hoppas på att det blir bra och att min sällsynta mage kan må bra igen för just nu är den inte något rolig alls. I dag har man bara slappat och njutit av livet och nu till kvällen tänker man fortsätta på det spåret med lite forero rengöring och ansiktsmask.

 

 

 

För sen man fick denna eller fick och fick man fick allt inhandla den själv men sen den kom in i mitt så har man märk at det är underbart med masker.

 

 

 

Och i kväll tänker man ta och testa foreros natt mask vilket man bara har testat en gång tidigare och blev förälskad i.

 

 

 

Lika mycket som några till som man även har testat och någraär otestade än så länge men det kommer att bli det snart hoppas man på. För nästa påtur är denna.

 

 

 

Sen finns det några till på tur men jag älsar det och även min hud med som tur är. så även denna ska man testa snart hoppas man på.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards