Alla inlägg den 16 juli 2020

Av cecilia wallenius - 16 juli 2020 17:48

Denna dag gjorde man snyggt i sin hall efter att ha målat den i går. Så nu är det äntligen klart även om det fortfarande lyser igenom lite vitt lite här och var men det har det gjort ända sen den blev blå för ett antal år sen men där jag har stört mig så är det nu klart. Men där jag stört mig är nu äntligen borta sen fick man även lite underbara sake så att man kan ta porträttbilder lite mer.

 

   

 

Även om man kan det med sin nya selfiepinne

 

 

 

så kommer det också kan ett stativ men ibland vill man ha mer och det kommer att gå bli ett golvstativ med. Jag måste även säga att jag gillar min av tryckare så otroligt mycket.

 

 

 

Annars har man påtat snodd så att en till påse kan bli klar och lyssnat på en bra ljudbok.

 

 

 

Annars har man konstaterat att denna vecka har man fått en hel del gjort som man hade tänkt och lite till så man måste nog säga att jag är nöjd med denna vecka som snart är slut. jag tog även fram sy maskinen  för att sy en påse till. så att denna kan åka med på mina resor med. 

 

 

 

 

jag har även fått hem en bok som man ska läsa inomkort hoppas jag på.

 

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards