Alla inlägg den 8 juli 2020

Av cecilia wallenius - 8 juli 2020 17:13

För 12 år sen trodde jag inte att jag skulle leva det liv jag har i dag. Jag började allt mer må dåligt efter som man åt så mycket smärt stillande efter som man hade ont i sina fötter m jag räknade ut en dag att man ätit 60 tabletter på en månad. Och i samma veva fick jag reda på att man blev uppsagd. Den sommaren och jag började känna att jag inte ville bo kvar i min då varande lägenhet det hade hänt en hel del som jag inte orkade med jag bestämde mig för att flytta men ville bo kvar i Nyköping och får tag i en tvåa högre upp. Där började jag allt mer att må dåligt och jag hade självmordstankar och höll det till en början för mig själv men den 6 november kunde jag inte hålla det inne mer jag ville inte berätta det för mina föräldrar utan det blev min chef som fick reda på det först hon höll dt tyst även för mina föräldrar tills en dag då inte hon gör fel utan en sjuksköterska som ringer hem till min mamma och undrade verkligen om man mådde dåligt de mina föräldrar inte viste då var att jag hade tankar på att ta mitt liv. Men jag hade fått reda på att man skulle bli faster den hösten så denna dam stoppade mina tankar på att sluta mitt liv.

 

 

 

och som tur är det för i dag är man faster åt dessa tre ungar.

 

 

 

Plus att man även har blivit moster.  I dag lyssnade man på en av sina favorit föratare sommar i p1 så lite av henne gav mig denna insperation 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards