Alla inlägg den 4 april 2020

Av cecilia wallenius - 4 april 2020 19:37

Denna lördag blev det en hel del handling jag tog och maxade min förvaring i mitt badrum så nu  får man nog platts med allt man behöver ett tag även mitt arbetsrum fix lite förvaring plus att man kollade på man kollade på en högtalare till mitt arbetsrum så att man kan lyssna på ljudbok när man knyter armband igen vilket man hoppas med att komma i gång med snart igen. Men det blir det nog nu när man har ett skrivbord i arbetsrummet efter att det har blivit målat så kastade man ut det gamla och in med ett nytt och jag trivs verkligen med det nya det ska bara dit en högtalare så är man fullt nöjd och kan jobba och högtalaren är hittad jag ska bara få råd att inhandla den med. måste man sägs att man älskar både sin moron rutin som man kör när man är ledig men även sin kvälls rutin med forero som man använder varje kväll ag älskar det verkligen.

 

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards