Alla inlägg under september 2020

Av cecilia wallenius - 12 september 2020 17:10

Då var det dag för lite uppdatering igen denna vecka har man inte gjort så mycket mer än att stökat till lite i sitt hem efter som man satte i gång med att göra armband igen för det har legat nere på grund av coronan.

 

 

 

Så nu är verktygen laddade och även nya ljudböcker finns det att lyssna på med plus lite annat smått och gott.

 

 

   

Från mitt nya ljudboks abonnemang. Jag älskar verkligen Nextory som man bytte till för en månad sen.

 

 

 

Nu saknar man bara hörlurar men dom kommer den 29 september då  man  ska firar att man jobbat tre hela underbara månader utan huvudvärk. Man saknar den inte ett dugg. För den försvann när man bytte läkare och har holt sig borta sen dess vilket har gjort att man orkar leva livet igen och inte bara tänka på måsten. Men man avslutar denna kväll med en underbar capicino.

 

 

Av cecilia wallenius - 2 september 2020 16:46

Då var det dags att skriva lite igen. Denna dag är man ledig vilket är helt underbart en onsdag. Så man tog och unnade sig lite hårinpackning och en ansiktsmask innan man startade dagen.

 

 

 

Det blev även lite ändring i min bokhylla i mitt arbetsrum.

 

 

 

Jag tog nämligen bort det böcker jag inte har tittat i på länge för att göra plats åt fram tiden och ja det blev klart bättre och det kommer att få bli korgar där det nu är tomt.

 

 

 

Det blev även en liten kökstjänst i dag där man tog och pickade lite rödlök och la in lite vitlöksklyftor så att man ha det till maten.

 

 

 

Den pucklade rödlöken åt man till tacosen i kväll.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards