Alla inlägg under september 2020

Av cecilia wallenius - 21 september 2020 17:01

Denna dag hr man jobbat som vanligt sen så åkte Jag hem för att lämna av min väska och äta lite innan det blev en liten shopping tur äntligen kan man nå upp till tredje hyllan utan att stäcka sig allt för mycket plus att jag kommer att kunna ut njuta mina köks skåp lite bättre.

 

 

 

Även disk bänken blev det lite ordning på och jag skaffade ett bistick ställ så att man kan göra rent sin mjölk skummare och även lite annat.

 

 

Av cecilia wallenius - 20 september 2020 16:44

Denna söndag hade man inte tänkt att göra så mycket mer än att ta det lugnt. Men jag blev sugen på att använda mina nya hörlurar så man åkte ut för att handla lite så som en luvtröja och en kastrull som jag ska ha när jag skummar mjölk.

 

   

 

Man tog även och testade sina öron byglar till det nya hörlurarna och man måste nog vänja sig vid dom men dom ska jag bara ha när jag tränar eller rättare sagt går stavgång. 

 

 

 

Annars har det blivit lite plock och städ i lägenheten och lite knytet med även lite påtat har det blivit så att en påse snart kan bli helt klar. Det är roligt att bara öppna till sina nya hörlurar för att se hur mycket dom är laddade och jag kan verkligen hålla med att dom är sköna att ha på sig. 

 

 

Av cecilia wallenius - 19 september 2020 18:23

Äntligen var dagen här då man skulle inhandla sina nya hörlurar efter som man hade detta kort så blev det lite rabatt på mitt köp plus att man blev av med ännu ett kort.

 

 

 

Men innan man gav sig ut på shopping så kände man för att ha lite spa.

 

 

 

Och vad blev det då för presentkortet man hade oj dessa fast lite av det fick man stå för själv.

 

 

 

Och jag kan så här efter bara några timmar säg att man älskar dom efter som man slipper sladden mellan öronen och det känns inte som man har dom på sig. Men jag köpte även till öron byglar.

 

 

 

Så att man kan ha dom när man är ute och går stavgång vilket jag hoppas på att komma i gång med snart igen. Det blev även ett fodral så att man kan hänga dom i byxorn när man är ute.

 

 

Nu skaman bara hitta träningskläder sen är man i gång igen.

Av cecilia wallenius - 18 september 2020 17:21

Denna dag blev inte riktigt som man tänkt sig meningen var att man skulle ha jobbat och sen åkt hem och sovit som vanligt men min kropp ville allt spela mig ett spratt i går kväll för jag kände symtom av lite förkylning och kände mig både frusen och trött så man gick och lade sig vid sex vilket nästan aldrig händer. Och kände att nej jag har ingen lust att bli sjuk nu. Men bestämde mig i för att vara emma i dag för att se om det skulle bli värre efter som jag brukar slå till stort när jag är förkyld men det blev inte så mycket av min sjuka vilket jag är glad för. Så att man orkade med att göra lite armband.

 

Av cecilia wallenius - 16 september 2020 17:17

Denna lediga dag var man til en början rätt så seg och hade ingen lust med att göra något men fram åt eftermiddagen fixade man så att man fick ett kastrullskåp i köket. Sen satte man sig och knöt lite armband.

 

 

 

Så att man kan göra klart dom nästa vecka man tog även och lyxade till det med en kaffe och lite kladdkaka.

 

 

 

Nu ska man sätta sig och påta lite och lyssna på ljudbok innan man somnar.

 

 

Av cecilia wallenius - 15 september 2020 16:57

I även denna dag gjorde man en smoothies som man dricker på jobbet.

 

 

 

När sedan jobbet var av klarat för dagen så åkte man hem och sov middag och samlade lite städ kraft och även lite bakning blev det så att man kunde njut v en bit kladdkaka och en stor kopp cappucino till eftermiddagen

 

 

 

Och även när man knyter lite armband eller bara är sugen på en fika. Annars har man inte gjort så mycket en dag som denna. Men nu är det dags att påta lite så att en påse kan bli klar snart och så llart ska man lyssna på en ljudbok till detta.

 

 

Av cecilia wallenius - 14 september 2020 16:54

Denna dag startade man som vanligt med att göra en smoothies som man dricker på jobbet.

 

 

 

Sen tar man en härlig promenad dit med en ljudbok i öronen.

 

 

 

Och jobbar sina timmar innan det är dags att komma hem och sova en underbar middag som man ibland samlar lite kraft i och det gjorde man en dag som denna för dels kom mina nya mobilskal.

 

 

 

Och sen fixade man i ordning i sin bokhylla som man ska få bättre ordning på i helgen plus att man hittade lite till sin nya vän so kommer 1om två veckor så som man längtar.

 

 

Av cecilia wallenius - 13 september 2020 17:48

Denna söndag tog man det rätt så lugnt til en början och bara njöt innan man tog och plockade ordning lite i hemmet efter som man för tillfället har trådar i vardagsrummet.

 

 

 

Och verktyg laddade med rare pärlor i arbetsrummet så är det lite stökigt.

 

 

 

Plus att man inte har tagit undan det böcker man rev ur sin bokhylla förra helgen med. Man kan har nu konstaterat att det går att knyta rare armband på det nya skrivbordet vilket man nu har testat det senaste dagarna.

 

 

 

Men nu är det dags för lite påtning innan man ska sova för att jobba och fortsätta att ta hand om sitt hem i morgon.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards