Alla inlägg under februari 2020

Av cecilia wallenius - 14 februari 2020 17:26

Äntligen har man jobbat den första hela veckan på länge och verkligen mått bra i dag när man var på jobbet såg man att att ännu en konsert var i Göteborg i sommar och jag frågade min Göteborgs kompis om han ville hänga på även då och man kan väl inte mer än att få tummen upp så jag kommer detta år börja och sluta min semester med konsert. I dag kom även ett fodral till min solfjäder och man måste nog säga att dom passar i hopp.

 

 

Av cecilia wallenius - 12 februari 2020 17:12

Denna lediga dag blev det lite städning och lite bort plockande av lägenheten till helgens målande för det är både hal och mitt arbetsrum som ska bli snyggt. Annars har man inte gjort så mycket denna dag förutom att fixat i hemmet till helgen nu är nästan allt borta som ska vara borta från både arbetsrummet och hallen. Och man har även tjuvkollat på lite nytt till arbetsrummet för jag tänker byta ut minna lådor till korgar i stället efter som dom är mer hållbara och det blir snyggare. Efterdom jag har två korgar sen tidigare.

 

 

 

Sen har man även kollat på ett annat skrivbord men det får nog vänta ett tag efter som man spar till sommarens händelse just nu.

 

 

 

Men nu är det dags för min forero att göra sitt förkvällen och sen blir det natt kräm.

 

   

Av cecilia wallenius - 11 februari 2020 17:37

I dag var då dagen då man kände att nu vänder det äntligen visserligen har det varit så under en fyra års per jod men då har det inte känds på riktigt eller om det har det och man har trott det. men i dag kände man att äntligen går det åt rätt. Jag tog även för skojskul och räknade ut hur mycket mitt huvud var hemma föra året och kom fram till att det var 53 dagar med ångest jag hoppas på en betydligt mindre siffra i år. och vården gjorde inget för att hjälpa en annars hade det nog sett lite bättre ut och då kan man tänka att man har jaft så här i 3 år och under dom tre åren försökt att byta medicin men blivit nekad i stället togs den bort. Tills mon mor och jag satte ner våra fötter ordentligt så blev det bättre men jag tycker och det kommer jag att tycka ett bra tag till att vården är kass. nu ska man ta sin älskade forero och rengöra ansiktet till natten.

 

   

Av cecilia wallenius - 9 februari 2020 16:53

I dag fick man äntligen en hel del gjort jag var nämligen och kastade en hel del böcker efter som min bokhylla har krumt och jag läser bara böcker på plattan men några kunde man ju inte kasta.

 

 

 

Men det där dom stod kommer det att komma lite garderober så att jag kan få plats med mina kläder plus att det kommer bli bättre plats i mitt köksskåp. Det har även blivit lite rare gjorda med.

 

 

 

Nu ska man ladda för en jobb vecka

Av cecilia wallenius - 8 februari 2020 17:46

I dag vaknade man rätt så bra utan illamående äntligen så nu hoppas jag på att det är borta så att jag kan återgå till ett normalt liv igen vilket skulle vara helt underbart. i dag lyxade man till det med en räkmacka till lunchen.

 

 

 

Även mitt badrumsskåp blev et lite ordning i med. Annars har man kytt armband och lyssnat på en ljudbok.

 

 

 

Även min forero har man börjat använda igen och sparar man i hopp till en lite dyrare men jag tänker ha kvar min men den får hänga med på resor efter som den är så liten.

 

 

 

Och sits men inte minst så älskar man även dessa prudukter ska även fixa ansisvatten men gör slut på det jag har innan 

 

 

Av cecilia wallenius - 7 februari 2020 18:02

Denna veka har man inte mått något vidare bra jag har mått illa i stort sett varje dag vilket har gjort att jag har varit hemma nästan hela veckan. Men nu hoppas jag på att det är över så att jag kan jobba nästa vecka. För jag har en hel del att göra och lite kommer jag att gör att helgen. Allt detta vill jag snart få klart.

 

 

Av cecilia wallenius - 5 februari 2020 16:57

Denna lediga dag har man bara njutit av livet och städat sitt sovrum så att man kan flytta hem igen efter att ha sovit en natt i mitt arbetsrum. Jag har även kollat på kläder till min nya garderob som ska komma inom kort men först ska hallen målas om. Och bestämt vad man ska ha på sig den 29 februari då sällsynta firar lite tack vare mig eller rättare sagt min mamma som var ordförande för sällsynta innan hon bytte jobb. nu ska man njuta av livet ta hand om sig med dessa.

 

   

Av cecilia wallenius - 3 februari 2020 17:19

I dag efter jobbet så åkte man hem och sov middag. Innan man tog sig ut för att fixa så att sin telefon kunde laddas igen.

 

 

 

Jag konstaterade även att man blivit lite händig av sig för att för några veckor sedan fixade man sin tvättmaskin så att inte vattnet rann ut på golvet i badrummet. Nu är det dags att sätta sig och påta lite innan man somnar.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards