Alla inlägg den 17 februari 2020

Av cecilia wallenius - 17 februari 2020 16:25

I dag var det tänkt att man skulle ha jobbat som vanligt men huvudet orkade inte med eller om det var jag som inte orkade med det. det blev att vara hemma och byta min lediga dag till i dag i stället för på onsdag i dag fortsatte man att fixa lite här hemma efter helgens målning. Jag har varit medveten om det ett bra tag att min gästsoffa måste vara fel monterad och i helgen fick man det bekräftat.

 

 

 

Så i dag tog man tag i den och även beställde lite nya hjul och skruvar så nu ska den bli som ny samtidigt som man håller på att tvätta så det ser verkligen ut som en bomb har slagit ner i mitt vardagsrum.

 

 

 

Men jag väntar på lite delar till min gästsoffa. Som man beställde i dag så innan dom kommer får det allt se ut så här så länge. I dag kom annars min jada roller så nu kan man massera ansiktet. Plus att man kan vara riktigt snällt mot det med även en ögonmask som man gillar grymt mycket. 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards