Alla inlägg under januari 2020

Av cecilia wallenius - 21 januari 2020 16:53

I dag blev man hemma på grund av att man fick ångesthuvudvärk jag brukar kunna klara av att gå och jobba med den men inte ibland. Men jag kommer att jobba bort min ångest med en hel del böcker och ljudböcker plus att jag ska pausa mitt liv lite hur man nu ska kunna göra det i dag satt man och läste en bra bok medans man väntade på att få komma in till en läkare.

 

 

 

Jag älskar verkligen att både läsa och lyssna på e böcker och det är så smidigt att ha med sig efter som det bara är en app. Efter läkaren så tog man och fixade det sista till sin fotostudio.

 

 

 

Jag  ska bara fixa en dagsljus lampa så att man kan ta bilder när det är den mörka årstiden med.Annars har man haft en lugn och skön dag i dag där man bra har försökt att stressa ner men det har blivit lite påtat med så lite pyssel har det allt blivit.

 

   

Av cecilia wallenius - 19 januari 2020 15:00

I dag har man tagit hand om sitt hem i stället för att knyta och det var verkligen behövligt på en del ställen jag tog nämligen och för minskade och flyttade på min bokhylla så nu står den i vardagsrummet.

 

 

 

Och den andra delen vet jag inte vart jag ska göra av än så länge. Jag flyttade även in min lilla foto studio i mitt lilla arbetsrum plus att man snyggade till två av blommorna där inne.

 

   

Av cecilia wallenius - 18 januari 2020 16:22

I dag kom man äntligen i gång med armbanden igen plus att man tog och bakade lite så att man kan fika efter som man har en kaffe tarm och man gillar sin kaffe press så otroligt mycket,

 

 

 

det blev även lite annat pyssel gjort så att man kan få klart en till påse

 

 

 

Det är underbart att jobba till en bra bok som man lyssnar på 

 

 

Av cecilia wallenius - 16 januari 2020 17:13

I dag blev man hemma för att huvudet gjorde ont med mitt ena ben så orken att jobba var helt borta. Men jag är lika glad för det. för att jag kom på lite fler saker som jag vill ha till min lilla fotostudio. Som man ska inhandla i morgon efter jobbet jag har även tagit och lekt med lite foton på min telefon plus att den blev lite städad så nu är det ordning och reda i den så att man kan lägga ditt lite fler foto appar som har fått en egen app.

 

   

Av cecilia wallenius - 15 januari 2020 16:46

Denna dag har varit helt underbar älskar verkligen att vara hemma en dag i veckan utan någon anledning i dag tog man och bakade lite.

 

 

 

 

Så att man kan ta små fikapauser när man knyter rare armband som har blivit min drog. Även ljudböcker är en drog jag inte jag nu har haft i 11 år och det är så skönt att ha en ljudbok att somna till. Och för två år sen ungefär så började jag en preiation på e böcker och jag kan säga att det är det bästa man har gjort efter som det är en app på mobilen så kan man bära med sig hur mycket böcker man vill utan att det ar plats man kan även läsa böcker vilket jag med gör ibland när lusten tränger på men jag föredrar helst att lyssna.  

Av cecilia wallenius - 13 januari 2020 17:25

I dag efter att jobbet var slut så blev det lite koll på smink som jag vill ha till sommaren innan jag åkte hem och sov middag. För att vid ett åka och laga en tand efter det blev det koll på solglasögon men den säsongen har inte dragit i gång ännu men det kommer nog annars får jag beställa via nätet. Det blev även denna gång koll på lite smink och nu vet jag vad man ska ha me sig både i juni och även i juli när man ska till Göteborg. så nu är det bara kläder som sa ses över. I kväll tog man och lyxade till det med lite kaffe och kladdkaka. Men nu ska jag njuta av kvällen oh ladda för morgondagen.

 

 

   

Av cecilia wallenius - 12 januari 2020 16:48

I dag har man haft en helt under bar dag där man inte gjort så mycket mer än att bara njutit av livet sen kommer det inte bli så mycket kameralinser till min mobil som jag tänkte från början. Och jag lika glad för det för jag inser att jag inte kommer att använda dom och det ä bättre att använda dom jag har och testa innan jag köper sånt jag inte kommer att använda. Nu ska man sätta sigocj påta lite så att en påse snart kan bli klar helt

 

 

Av cecilia wallenius - 11 januari 2020 16:06

I dag tog man och började med en rejäl storstädning av lägenheten det var verkligen behövligt så inom kort kommer den att vara ren och snygg och jag kan njuta så nu är två rum av tre städade det tredje kommer jag att ta i veckan men just nu hänger det en hel del tvätt där. Ja har även påtat lite på en snodd mellan torkning och tvättning.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards