Alla inlägg den 31 januari 2020

Av cecilia wallenius - 31 januari 2020 17:25

Denna dag blev det inte som jag tänkt tanken var att äntligen jobb en hel vecka. Men med illa mående och ett huvud så blev det att stanna hemma och sova men jag är ändå nöjd med denna veka. I dag för 11 år sen var jag arbetslös och delvis Väntade på en fotoperation samtidigt som man letade nytt jobb som aldrig kom i Nyköping för maj de året så visade man framfötterna och visade hur duktig man kunde vara genom att lägga lite golv och skruva ihop garderober till min mor.  Och jobbet fanns då i Linköping Men i dag har man knytt armband och bra haft det bra och laddar för en bättre vecka nästa vecka. I dag har jag bestämt vad man ska ge sig själv i födelsedagspresent. Det kommer även att bli lite i sommar med vad det är får ni allt se. Men i kväll friade man att man har sluppit bråka i 11 år om semester med värdens enklaste räkwok nämligen bara ingefära vitlök och räkor sen kan man ha i lite vit vin om man vill det.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards