Alla inlägg under augusti 2019

Av cecilia wallenius - 14 augusti 2019 18:09

I dag flyttade man in lite hudvårdsprodukter i sitt badrumsskåp men man såg att det var lite som saknades så det ska fixas så att man kan få ordning lite mer i badrummet. I dag kom även två armband till min klocka som man beställde i veckan efter som det gamla man hade såt inte så snyggt ut längre och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dom det svartgrå åkte på direkt och känns toppen. 

 

 

Av cecilia wallenius - 13 augusti 2019 18:01

I dag var det segt att komma upp och ta sig till jobbet men det gick trots allt bra man klarade det på 45 minuter men som tur är så är man ledig i morgon. När man hade jobbat klart åkte man hem och sov middag innan det blev lite handling. Blev lite sugen på en ny stekpanna men det får vänta ett tag till. Men kvällen av slutas med lite spa.

Av cecilia wallenius - 12 augusti 2019 17:40

Då har man haft lite semester från bloggen ett tag och nej den ska inte läggas ner jag har bara inte haft tid att blogga på sistone men nu hoppas jag på att det ska rulla på igen som vanligt. I dag var man åter tillbaka på jobbet efter semestern det kändes rätt så segt. Annars har man inte gjort så mycket i dag mer än att fått en hjälpande hand att fylla på sällsyntas rare armband så att ringarna ser snygga ut igen.

 

 

Av cecilia wallenius - 7 augusti 2019 19:56

Äntligen är ytligare en stolek rare armband klara för at bli levererade nästa veka och man kan andas ut lite.

 

 

 

Men jag har upp täckt att man ätt kan bli beroende av att knyta men nu är man dessutom inne i det och tycker det är kul. Annars har man inte gjort så mycket i dag det har inte funnits tid till så mycket i dag heller efter som jag har velat få armbanden klara under semestern.

 

 

Av cecilia wallenius - 6 augusti 2019 17:40

I dag på morgonen gjorde man klart en färg till nästan nu saknar dom bara lås och slutpärlor men det får dom i morgon tillsammans med det fem sista armbanden. I dag bar jag och min mamma till Taxinge slott och fikade eller rättare sagt tårt slottet.

 

 

 

Sen blev det även en sväng till Mariefred.

 

    

 

Där man handlade en sak till sin porslinsblomma sen blev det även en sak till den i Gnesta så i dag har man kostat på den en hel del får de om man orkar ta hand om den nu när man mår bättre efter att ha varit inne i väggen i två års tid mår man i dag mycket bättre.

Av cecilia wallenius - 5 augusti 2019 20:33

I dag tog man och gjorde lås p tio stycken armband och slutpärlor på 15 stycken det känns helt underbart. Så nu är det bara tio stycken rare armband som kan bli klara innan leverans.

 

 

 

Ja älskar verkligen att lyssna på bok när man jobbar och framförallt mina trådlösa hörlurar så att man slipper sladdar som fastnar över allt.

 

 

 

Jag har även tagit och testat lite mer mina kameralinser till telefonen som jag hoppas på att använda snart och det kommer jag att göra med men vet inte riktigt när jag ska ha tid att sitta och testa det på riktigt

 

 

Av cecilia wallenius - 5 augusti 2019 20:33

I dag tog man och gjorde lås p tio stycken armband och slutpärlor på 15 stycken det känns helt underbart. Så nu är det bara tio stycken rare armband som kan bli klara innan leverans.

 

 

 

Ja älskar verkligen att lyssna på bok när man jobbar och framförallt mina trådlösa hörlurar så att man slipper sladdar som fastnar över allt.

 

 

 

Jag har även tagit och testat lite mer mina kameralinser till telefonen som jag hoppas på att använda snart och det kommer jag att göra med men vet inte riktigt när jag ska ha tid att sitta och testa det på riktigt

 

 

Av cecilia wallenius - 4 augusti 2019 18:09

I dag har jag åter konstaterat att man hinner göra klart 75 armband på en hel månad men denna månad blev det även dubbelt så många för jag tog oh gjorde lås på en storlek och även pärlade dom så alltså på fyra veckor har man gjort 160 armband helt klara. Några av dom åker med min mor till Stockholm när hon börjar att jobba den andra storleken är hemma hos mig och kan skickas när ringarna är slut.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards