Alla inlägg under augusti 2019

Av cecilia wallenius - 31 augusti 2019 18:13

I dag tog man och handlade lite mat så att man klarar sig i veckan men det kommer nog bli mer handling i veckan. Annars var det tänkt att man skulle ha knutit lite rare armband i dag men den lusten in fan sig inte men däremot mat´lagning i kväll blev det västerboten lax.

 

 

 

Och även baksuget kom i gång så man tog och gjorde sig en kladdkaka till kaffet i kväll. Så det kommer bli fler bakverk framöver vad vet jag inte ännu mer än en toskakaka sen får jag se. Om det blir mer men det tror jag att det kommer att bli

 

   

Av cecilia wallenius - 30 augusti 2019 18:43

Då var första hela veckan efter semestern av klarad det känns helt underbart i dag efter jobbet så blev det lite fix till helgens städning som man inte har orkat med men nu äntligen och först ut att bli snyggt var arbetsrummet Samt hobbyrum det är där jag spenderar min mesta tid med att knyta rare armband och sitta framför datorn. Och med små förändringar i arbetsrummet så blev jag super glad plus nöjd nu kan man skriva ut hur mycket man vill och när man vill utan att vara rädd att datorn ska ramla i golvet.

 

   

Av cecilia wallenius - 29 augusti 2019 16:44

Dags för lite uppdatering då i dag efter jobbet blev det inte den vanliga vägen hem utan jag testade på att vara hundvakt igen vilket kändes konstigt men efteråt kändes det helt bra och det är skönt att det bara är en gång i veckan. När jag kom hem så kollade jag på lite recept från en kok man har börjat att gilla och man kan väll säga att det kommer att bli en del bakverk här hemma framöver och även lite matlagning med.

 

 

Av cecilia wallenius - 26 augusti 2019 17:13

I dag var det tänkt att man skulle ha jobbat men kroppen var ur pigg i natt så att man hade väldigt svårt att somna plus att revbenen gjorde ont men dom ska man snart ta och kolla upp. Men det blev lite handling och lite test på ny gammal mat rätt men nästa gång ska jag ha lite mer grönsaker i den och även ett gott bröd till.

 

 

 

Jag har även kollat vad jag behöver till torsdagen då man ska börja med hundvaktandet igen efter ett halvårs uppehåll men det kommer bara bli en hund och en dag i veckan mer orkar jag inte med som jag känner just nu i alla fall.

 

 

Av cecilia wallenius - 25 augusti 2019 14:46

Denna helg var det tänkt att man skulle ha gåt in skor och bakat kladdkaka och även jobbat lite men så blev det inte i stället blev jag mystisk sjuk i går och var säng liggande hela dagen. Jag orkade inte göra något. Men i dag är det borta och jag kan leva som vanligt igen och jag vet inte var det var mer än att jag fick något värme anfall när jag skulle duscha sen orkade jag knappt gå några meter. Så plocka och städa var det inte talan om men som tur är så finns ljudböcker på mobilen

Av cecilia wallenius - 23 augusti 2019 17:00

I dag efter jobbet var det tänkt att man skulle ha åkt hem och sovit lite men så blev det inte jag var alldeles för pigg för det i stället åkte man hem och gjorde sig shopping snygg och åkte ut och shoppade ett par nya skor till hösten.

 

 

 

Och ett pannkaks järn och så att man även kan göra plättar.

 

   

 

Av cecilia wallenius - 21 augusti 2019 17:21

I dag har man bara njutit av livet sen på efter middagen fick bad rummet en helt ny förvandling med ny toa sitts plus badrumsmatta badrums skåpet fixade man snyggt tidigare i veckan. Annars har man inte gjort så mycket en dag som denna

Av cecilia wallenius - 17 augusti 2019 16:25

Då var första jobbveckan över efter semestern man hade lite ont i revbenen varje gag men det gick ändå bra att jobba det har även blivit lite fix här hemma med det är underbart men en kaffe press.

 

 

 

Nu ska man bara ta och baka lite gott Även armbands tillverkningen har kommit i gång efter ett litet uppehåll så det känns skönt. För det är en hel del som ska göras tills nästa år.

 

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards