Alla inlägg under december 2019

Av cecilia wallenius - 4 december 2019 18:38

Denna lediga dag tog man och jobbade fast i dag med att göra klart lite armband så nu kan man börja på nästa storlek. Jag tog även oh fixade en julklapp till mig och min mamma som vi ska gå på i juni. Jag har även bestämt en till konsert med en kompis som också ska se i sommar så nu ska här sparas så att man har råd med sommarens roligheter jag har även bestämt att ha ett fin skydd och ett jobb skydd på min kiocka.

 

 

 

inhandlade man ett schampo till sina sminkborstar.

 

 

 

så att man kan variera när man gör rent dom.

 

 

 

det blev även lite annat koll så till min skönhet

men det får allt fänta i alla fall det dyra inköpen efter som man nu ska spara till sommarens äventyr där man tar me sig blogen så klart.

Av cecilia wallenius - 1 december 2019 17:53

I dag fixade man först lite nya genvägar på datorn sen blev det en slapp förmiddag där man gjorde ett rare armband. men jag han med att ta bort lite saker som inte ska vara framme nu under advent och jul jag tog även och gjorde lås på 20 stycken armband plus att man lade nästa storlek såatt man kan göra klart även dom till jul.

 

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards