Alla inlägg under november 2019

Av cecilia wallenius - 9 november 2019 15:24

I dag började man dagen med att göra en ingefärashots så nu ska man snart vara frisk igen börjar tröttna lite på denna förkylning framförallt hostan som inte vill ge sig.

 

 

 

Annars har man inte gjort så mycket mer än att se till att få lite frisk luft i lägenheten och tränat på att lägga makeup men det kommer jag allt träna på lite till. Detta och lite till är vad man ska använda inom en snar framtid. Vad det är får ni allt se då.

 

 

Av cecilia wallenius - 8 november 2019 15:34

I dag för en vecka sedan lämnade man glatt jobbet för att ta helg och åter komma på måndag var tanken men så blev det inte i stället så blev man kvar några extra dagar i Nyköping på grund av förkylning men jag åkte hem i onsdags till mig igen men jag är fortfarande sjuk och hemma men hos mig själv. I dag har man kollat på vad man ska inhandla på min kommande resa som man ska göra inom kort men först ska man bli av med hostan vilket jag förhoppnings vis blir till den kommande veckan

 

Av cecilia wallenius - 2 november 2019 20:14

I dag blev man väkt vid halv fyra av syrrans hund och kunde inte somna om. Men jag försökte med alla knep men lyckades inte till slut gav jag upp. I dag tog man och kollade igenom sin sminkväska viket var bra för jag såg att jag behövde lite mer så det ska man ta och inhandla. Någon gång

 

 

 

Trevlig allahelgona helg på er.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards