Alla inlägg under november 2019

Av cecilia wallenius - 19 november 2019 17:18

I dag efter jobbet samlade man städ krafter till att städa sitt vardagsrum så nu är det snyggt och rent sär inne även om det inte ser ut så på bordet men det är jobb som jag inte har plats för någon annan stans plus att det är sköt att se hur många trådar man har.

 

 

 

Annars har man inte gjort så mycket en dag som denna nu ska man ta och använda sin nya vän innan man får och lägger sig för at orka jobba i morgon.

 


Av cecilia wallenius - 18 november 2019 16:57

I dag efterjobbet tog man och kollade på lite smarta handväskor jag kom nämligen på att jag behöver en till på fredag. Så nu har man några att fundera på sen blev det att åka hem och sova middag innan man satte i gång med att knyta armband igen. Jag har även kommat på vad som ska inhandlas i Göteborg fredag och lördag jag vet att jag kommer shoppa en hel del i en afär man måste passa på att göra det efter som jag inte har den i närheten där jag bor. Nu ska man ta och knyta lite innan man ser vad morgondagen bjuder på.

 

 

Av cecilia wallenius - 17 november 2019 17:07

Denna dag startade med att man inte hade lust med något alls. Men det blev bättre framåt dagen då man vaknade till lite mer jag älskar verkligen min torkställning för smink borstar jag testade nämligen två ögonskuggor i går och ja jag kommer använda både två till helgen fast vid olika tillfällen.

 

 

 

Framåt efter middagen kom äntligen armbands tillverkningen i gång efter att h legat lite nere på grund av att jag har varit sjuk men nuär den i full gång igen. Med ljudbok och allt.

 

 

Av cecilia wallenius - 16 november 2019 17:07

I dag blev det städning av lägenheten och det behövdes verkligen nu luktar det gott här hemma. Annars har man tränat lite mer på att sminka sig och det går framåt jag har även hittat mina nya favoritögon skuggor som man faktiskt ska ta och använda på fredag och nästa lördag då jag är Göteborg.

 

 

 

och går på Lars Winnerbäck och träffar en kompis på lördagen blir det nog lite shopping innan man tar bussen hem till Linköping igen.

 

 

Av cecilia wallenius - 15 november 2019 18:03

I dag efter jobbet blev det lite handling innan man åkte hem. Jag han även hämta ut ett paket med. Annars har man inte gjort så mycket annars i dag mer än att laddat upp för nästa veckas jobbvecka plus att man kommer se fram emot nästa fredag då jag ska fira att man gjort 2000 armband med att gå på lars Winnerbäck med en gammal kompis nere i Göteborg plus att det kommer bli lite shopping i dag testade man en ny ögonbryns penna men jag tyckte inte att det blev något bra så jag kommer köra på det jag handlade i första hand.

 

 

 

I helgen ska man även träna på att lägga makeup så jag vet hur jag ska göra nästa fredag som tur är så finns youtube så det blir att kolla där sen har man fått en ny favorit you tuber nämligen Therese Lindgrren är lite sugen på att testa hennes prudukter  

Av cecilia wallenius - 14 november 2019 16:32

I dag var det dags att vakna av klockan på morgonen det kändes rätt så segt att gå och jobba men det gick bra ändå när jag kom hem så tog jag som vanligt min underbara middags lur. Jag har även bestämt mig för att organisera lite i mitt hem för jag vill kunna använda min lilla fotostudio mer än vad jag gör i dags lägget.

 

 

 

Så den kommer att få stå uppe och efter som den är så liten så ar den lätt att flytta på om jag behöver det. annars har man inte gjort så mycket i dag förutom att träna på sminkning. Under den senaste veckan då man har varit sjuk har jag börjat använda min forero allt mer och det är verkligen underbart att få ansikts massage bådemorgon och kväll men jag kommer bara köra på kvällar det dagar jag jobbar

 

 


Av cecilia wallenius - 13 november 2019 16:30

I dag har man laddat extra batteriet till i morgon och även hörlurana för i morgon är det dags för jobb igen även om man är lite hes fortfarande så hindar inte det till att vara hemma mer. Annars har man set till att hemmet är städat och snyggt det blev även lite laddning av min selfie lampa som jag ska ha med mig nästa fredag då man ska ner till Göteborg och gå på Lars Winnerbäck med en kompis från förr som jag inte träffat på 16 år så det ska bli kul att ses.

 

 

 

Plus att det kommer bli lite shopping med. Jag är så sugen på att testa mina sminkborstar så det kommer jag att göra nästa fredag

 

 

 

Jag har även bestämt mig viken forero det kommer att få bli som ska få bo i mitt badrums skåp så den kommer att inhandlas nästa fredag 

 

 

Av cecilia wallenius - 11 november 2019 15:38

Denna dag har man inte gjort så mycket som man brukar göra när man är frisk men jag tog och kollade hur många makuphandukar man har och lade dom i två snygga högar i stället.

 

 

 

Sen har man kommit på under denna period man har varit sjuk att man verkligen älskar sin foreo så att det kommer få bli en större som kommer att få flytta in i mitt badrumsskåp och den lilla får åka med på resor.

 

 


Jag har även kommit underfull med att det är super skönt att läsa e böcker. Och detär så smidigt att ha med sig efter som det finns på min platta så an kan ha med dig hur många man vill utan att det tar plats.

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards