Alla inlägg under juli 2019

Av cecilia wallenius - 7 juli 2019 17:46

Då var lägenheten snygg tills man går på semester och även nästa alla rare s är klara med har bara några kvar att knyta men det hinner man i veckan annars har man inte gjort så mycket i dag förutom att konstaterat att man älskar sin handväska som gör så att man spar på plastpåsar så den kommer åka med på min semester eller jag ska ju jobba på min semester med att knyta armband men lite fritid ska man nog se till att ha

Av cecilia wallenius - 6 juli 2019 16:53

Denna dag började rätt så stillsamt med att bara vara och lyssna på ljudbok förstås. Framåt dagen tog man och fixade snyggt i sitt kryddland efter att en fågel hade varit där.

 

 

 

Och det slutade med att sovrummet blev storstädat så att man kan flytta in där igen. Även resten av lägenheten blev lite städad men det kommer bli mer när tvätten är borta och armbanden som är på laddning klara

Av cecilia wallenius - 5 juli 2019 18:08

Denna dag har jag inte gjort så mycket mer än att försökt att knyta några armband och tvättat lite. Jag fick även hem ett paket och bestämde mig nu till kvällen att jag skulle ha spa efter som det fanns en gåva i form av ansiktsmask som man bara var tvungen att testa och man kan väll säga att man gilla den verkligen.

 

 

 

Och det är så underbart md en pensel så at man slipper kladd på fingrarnaälskar även den. 

 

 

Av cecilia wallenius - 4 juli 2019 17:31

Denna dag fick man hem lite kläder bland annat ett par underbart sköna byxor som min ena tumme ville att man skulle ha när den gjorde ont

 

 

 

sen är dom väldigt sköna att ha ändå när man är hemma så det kommer garanterat bli ett par till fördom var verkligen super sköna äntligen har man hittat en bok serie att lyssna på medans man jobbar.

Av cecilia wallenius - 3 juli 2019 18:13

I dag tog man och gjorde lite armband plus att ladda 15 nya.

 

 

 

Jag har även tagit och testat en ögonbrynspenna och ja jag är riktigt nöjd med den.

 

 

 

Annars har man inte gjort så mycket denna dag förutom att letat efter nya spännande böcker att lyssna på medan man går till jobbet och även när man sitter och knyter rare armband. Men jag hr än så länge inte hittat någon bra ännu men letandet fortsätter annars kommer det ut en fortsättning på en bokserie på måndag men jag behöver en nu så det är bara att leta på. Men i dag bestämde jag mig för att både läsa morden i Sandhamn och även se avsnitten av dom under min semester.

 

   

Av cecilia wallenius - 2 juli 2019 17:24

I dag har jag inte gjort så mycket mer än att jobbat och gjort en hel del armband. Jag har även lekt med en app i min telefon och den appen kommer jag att utforska mer det lilla jag använt av den nu gillar jag verkligen.

 

 

 

lek med appen det kommer bli fler sånna bilder på min semester. Jag tog även och unnade mig lite spa för att bota huvudvärken lite plus att det är underbart. jag älskar verkligen min ansiktsmask pensel.

 

 

Av cecilia wallenius - 1 juli 2019 17:09

I dag var man åter tillbaka på jobbet det märkes att man inte hade varit där på en vecka men krafterna var helt borta föra veckan för att orka med. Mitt liv så behövde man en veckas ledighet men nu är man återställd och mår bra igen vilket är underbart annars har man inte gjort så mycket i dag förutom att kylt ner en blödande tumme.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards