Alla inlägg under juli 2019

Av cecilia wallenius - 17 juli 2019 18:55

Äntligen är 75 s rare klara.

 

 

 

I dag har man inte gjort så mycket efter som revbenen gjorde lite väl ont efter gårdagen men dom är klart mycket bättre en för en vecka sen då man knappt kunde ligga på den sidan. Annars har man inte gjort så mycket en dag som denna. Jag tog även och testade min bruna maskara med till hörande ögonbrynspenna och man kan väll säga att det blev snyggare än jag trodde så det kommer bli mer användning av dom plus lite annat smått och gott som jag tänker inhandla så småning om.

 

 

 

Jag har även hittat en ny favorit kofta som man fick i veckan av sin syrra denna har jag använt väldigt mycket och den passar till alla mina linnen vilket kan vara skönt.

 

 

Av cecilia wallenius - 16 juli 2019 20:30

Både i går och i dag har man jobbat med att få klart s rare jag börjar äntligen se slutet där så i kväll tog man och laddade 5 nya rare men denna gången blir det m som ska göras så i morgon vet man vad man gör men det är roligt och det går fort med en ljudbok.

 

   

Av cecilia wallenius - 14 juli 2019 19:09

Äntligen är 75 lås klara nu ska det bara på 150 slutpärlor så är s rare klara vilket känns skönt.

 

 

 

Man har även testat sin fläkt på telefonen och den funkar suveränt.

 

 

 

Och även kroppen börjar återhämta sig sen i tisdags vilket är underbart men man har fortfarande ont i revbenen men inte lika mycket. Det är underbart att ha en riktig nallebjörns hund i sängen på nätterna man vet aldrig hur man vaknar.

 

 

 

Älskar min ny kofta som man med har fått ar syrran. 

 

 

Av cecilia wallenius - 13 juli 2019 20:27

I dag har man inte gjort så mycket förutom lås till rare armbanden och lyssnat på lite p1 sommar och ljudbok sen åkte vi och badade syrrans hund.

morgon hopps jag på att få klart alla rare s i morgo nu ska man ta och tillbaka lite av sin säng som en go hund har lagt beslag på.

 

   

Av cecilia wallenius - 12 juli 2019 12:15

Det är inget vidare kul att börja sin semester med ett sprucket revben men i år blev det så men som tur är finns det e böcker att läsa i mängder och även en hel del ljudböcker att lyssna på. Och det är inte lika varmt som föra året vilket med är skönt. I dag åkte man hem till mamma i Nyköping och försökte göra lite lås det gick så där men än ger jag mig inte.

 

 

 

Men man fick även lite kläder från sin lilla syra.

 

 

 

Och även min klocka fick ett nytt skydd på sig lagom till semestern det gamla har nu gjort sitt. 

 

 

Av cecilia wallenius - 11 juli 2019 17:39

I dag var det tänkt att man skulle ha jobbat men efter att ha knäckt revbenen på ena sidan i tisdags så kunde jag knappt varken stå eller gå så i stället kröp man ner i sängen igen och somnade om. När jag vaknade tog man och fixad lite i hemmet och även låg och läste lite. Älskar att läsa från plattan och man slipper släpa på böcker.

Av cecilia wallenius - 10 juli 2019 17:33

Denna dag har man bara njutit av livet och så klart gjort lite armband nu är nästan alla s klara dom saknar bara lås och slutpärla. Det blev även lite friande dels är bloggen 8 år och sen hade jag besöksrekord på den förra månaden vilket man är glad över. Jag hoppas på att slå det denna månad då man även närmar sig att ha gjort 2000 rare armband nu ligger det på 1700 lite drygt.

 

 

Av cecilia wallenius - 9 juli 2019 16:57

I dag efter jobbet tog man och fixade lite innan man styrde stegen hem för att sova middag men den kändes väldigt kort bara en timme med två som det har varit men det blev armband gjord som nu bara saknar lås och slutpärla sen kan dom bli levereade när det är slut hos sällsynta. Nu till kvällen tog man och hade lite spa så att man slipper det på torsdag. Jag tog även och förnyade ett bokabonnemang så nu är semestern räddad med ett antalböcker man kan ha med sig utan att det tar plats. Vilket är toppen när man är på resa jag har använt det nu i snart två år och älskar det verkligen efter som man även kan läs en del böcker. Och lyssna på en del vilket är bra när man ska somna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards