Alla inlägg under juni 2019

Av cecilia wallenius - 12 juni 2019 16:37

Dagen började med en skön sovmorgon efter som man är ledig på onsdagar så kan man bara få slappa. Men fram åt eftermiddagen testade man att göra armband igen och det funkade allt bättre i dag för ryggen så snart kan man äntligen köra på med det som vanligt igen vilket känns helt underbart.

 

 

Av cecilia wallenius - 10 juni 2019 16:53

I morse gjorde man som alltid nu för tiden en smoothies som man dricker på jobbet.

 

 

 

När jobbet var slut så använde man ett av sina present kort innan man åkte hem och sov middag för att kunna orka jobba men man blev sugen på att handla lite till och varför inte använda presentkort då med.

 

 

 

Plus att man fick gå in sina nya sandaler och använda sin handväska som man gillar allt mer. Jag fick även ett snyggt klockarmband i dag så jag får se när jag kommer använda det men det blir någon gång på min semester.

 

 

Av cecilia wallenius - 9 juni 2019 17:18

Denna dag började med att man tog 6 stycke säckar och gick och kastade så nu är mitt balkonggolv borta men jag funderar på att ha en matta där i stället. Annars har man bara plockat och städat i dag och förberett för att göra armband i veckan för denna Vecka har dom hamnat åt sidan på grund v städning och ny skrivare.

 

 

 

Men nu är man sugen på att knyta igen även kryddorna har fått lite om vårdnad efter fredagens regn eller åska så numår dom bra och är super glada ige. det är så härligt att ha lite kryddor på balkongen.

 

   

Av cecilia wallenius - 8 juni 2019 17:29

I dag blev äntligen mina fönster putsade och sovrummet storstädat med.

 

 

 

När jag ändå var i städ tagen tog ja och började riva mitt golv på balkongen med så nu slipper man bränna fötterna i sommar vilket är underbart att slippa göra.

 

 

 

i morgon är det bara städningen kvar och några vändor till en kontainer 

Av cecilia wallenius - 7 juni 2019 17:45

Denna dag blev inte som jag ville från början det började med att jag vaknande med en sjuk mag. smärta så jag bestämde mig för att vara hemma efter som jag även fick upp frukosten så det var bara att krypa ner i sängen igen. Men man blev lite bättre fram åt eftermiddagen för att åka och handla lite som började ta slut i hemmet. När jag kom hem så väntade tre paket på en ett par till skor så nu har man och byta med eller som jag inte ska ha på jobbet utan när jag gör annat.

 

 

 

Sen kom även ett snyggt klockarmband.

 

 

 

Och sist men inte minst så tog man och fixade lite i onsdags så som att säga upp lite på mitt bred band och även fixade en ny roter så hoppas jag på att internetet inte hoppar ut så mycket som det har gjort den sista tiden. Även min hall blev fixad med.

 

 

Av cecilia wallenius - 6 juni 2019 15:06

I dag är det 25 år sen jag såg min bästis för sista gången den dagen viste man inte om det efter som man bara var 11 år då att man skulle få säga hej då till varandra viste nog ingen av oss men så blev det. och jag själv gick in i ett helvete och blev mobbad i två år av både min lärare och några av mina klasskamrater. Jag ka lätt räkna att det var inte många dagar man gick i skolan under den tiden. Men stark som man är tog man sig ändå igenom det trots lite själv mods tankar. Men 16 år senare denna dag tog man studenten och hade både lägenhet och jobb även om båda delarna är utbytta i dag så lever jag och mår bra. I dag har man inte gjort så mycket mer än att bytt glas på sin klocka och tagit fram sina fläktar för nu är det sommar.

 

 

Av cecilia wallenius - 5 juni 2019 17:08

Denna dag vaknade man med fjärilar i magen man skulle äntligen få sin skrivare som man drömt om i ett halv år men på grund av att man varit utbränd inte haft råd att inhandla den. Men på grund av att man gör armband åt sällsynta diagnoser så får man helt enkelt en skrivare som betalning. Men man kunde inte ställa in en skrivare i ett damigt arbetsrum så man var tvungen att städa lite innan den kom. Nu står den på plats installerad och klar redo för jobb.

 

 

 

man har även beställt ett par till svarta sandaler upptäckte att ena paret hade nog gjort sitt.

 

 

 

Eller vad då. Det hela firades med sverige bakelse.

 

 

Av cecilia wallenius - 4 juni 2019 18:48

Det är helt underbart att ha mått bra nu i nästan tre månader. I dag hade man tänkt att ta och städa sitt arbetsrum men man kom bara till hälften av det för jag upptäckte att jag hade köpt fel bagetter till salladen i kväll som man hade tänk att äta så det var bara att åka och handla lite och även rätt bagetter blev det denna gången. Plus lite annat som kan vara bra att ha annars har man inte gjort så mycket denna dag förutom att bestämma när ett paket ska anlända till sitt hem i morgon. Tyvärr har mina makraméverktyg tagit beslag på den platsen där den ska stå. Men det kommer bli skönt att äntligen efter två år att få skriva ut igen. Man har inte tänkt använda de så mycket mer än till jobb. nu ska man samla krafter till i morgon då man ska jobba lite på hemma plan plus att ta i mot ett efterlängtat paket.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards