Alla inlägg under juni 2019

Av cecilia wallenius - 22 juni 2019 22:07

Denna dag har man inte gjort så mycket mer än att njutit av livet plus att redigera lite dokument så att man kan ta och skriva ut lite när man kommer hem till Linköping igen.  Jag har även på den sista tiden utforskat mitt fotograferande på mobilen och det är verkligen kul att ta mer olika bilder framförallt till bloggen. Annars har man bara njutit denna dag och slagit in paket nu är även tårtan klar tills i morgon så nu väntar man bara på födelsedagsbarnen.

 

 

Av cecilia wallenius - 21 juni 2019 21:53

Då var det midsommar igen i dag denna dg fyller även mitt äldsta syskon barn 10 år men henne och hennes pappa ska vi fira på söndag annars har man ätit midsommar mat och tårta.

 

 

 

Nu är det snart dags att sova i morgon är en slappar dag så nu ska man snart sova så att man orkar med.

 

 

Av cecilia wallenius - 20 juni 2019 20:45

I dag efter jobbet så åkte jag hem och snyggade till mig innan jag satte mig på tåget till Nyköping där jag ska fira midsommar i morgon och sen på söndag blir det kalas för en 40 åring plus en 10 åring. i dag testade man sin fläkt till sin telefon eftersom tåget var så varmt och ja jag är riktigt nöjd med den få det kommer bli en till så att man kan ha en i data väskan och en i handväskan.  

Av cecilia wallenius - 19 juni 2019 19:28

Denna lediga dag tog man och gjorde klart en armbands beställning så att man kan skicka den i morgon.

 

 

 

Sen blev håret fixat och även lite shopping innan man tog sig hemåt för att sätta på en maskin tvätt och ha spa så att man är redo för midsommar firande och lite kalas firand. jag gillar verlkigen denna ansikspensel den gör att man får gämn och fin ansiksmask

 

 

   

Av cecilia wallenius - 17 juni 2019 18:22

Denna dag har jag gjort som man brukar göra nu förtiden nämligen jobbat och sovit middag och även gjort lite armband plus att jag förberett en beställning som jag ska göra klart i morgon eftermiddag så att man kan skicka i väg den till midsommar.

 

 

 

Jag har även kollat igenom vad man ska ha med sig till midsommar. Men nu ska man leta efter en ny deckare att lyssna på så att man kan somna lite snabbare även morgondagens smoothies är förbered med  

 

 

Av cecilia wallenius - 16 juni 2019 16:36

I dag blev det inga armband gjorda. Men däremot fick man lägenheten lite snygg igen plus att man fixade lite mer i hallen. Jag har även kollat på vad man behöver till sommaren så på onsdag blir det lite shopping. Jag hr även bestämt att utöka mitt kryddland lite mer för jag gjorde en så super god och enkel pasta sås i går.

 

 

 

Jag kommer göra denna mat rätt fler gånger men då tar man nog lite tagegatell i stället. Jag kunde inte hålla mig borta från knytandet i dag men det blev bara lite av den varan i dag men det kommer bli mer av det i morgon efter jobbet

 

 

Av cecilia wallenius - 15 juni 2019 20:25

I dag blev det hemma jobb med att göra klart lite fler armband som nu väntar på dom två sista momenten i arbetet nämligen lås och slut pärla sen är dom klara för att bli leverans det blev även att man tog och laddade 15 stycken nya och man kan gott och väll säga att det är skönt med ett större bord nu när den nya skrivaren har tagit tillbaka sin plats i arbetsrummet plus att man kan ladda och få mer av lastning än vad man fick med det andra bordet.

 

 

Av cecilia wallenius - 13 juni 2019 17:33

I dag efter jobbet blev det lite handling innan man åkte hem och sov middag. På eftermiddagen skickade man i väg två packet sen blev det armband.

 

 

 

Och även lite handling kan bara konstatera att man verkligen gillar sin handväska den är så rymlig så att den kommer jag använda allt mer älskar den verkligen så den åker med på semestern efter som man kan få plats med det mesta i den plus att man kan använda den som en liten shopping bag.

 

 

 

I år har man verkligen skött om sin kryddodling det är lättare när dom är på balkongen än att ha dom inne som man hade dom förra året funderar på att öka på med två kryddor till så jag får se

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards