Alla inlägg under maj 2019

Av cecilia wallenius - 23 maj 2019 16:37

I dag på jobbet tog man och lärde sig lite engelska och man kan säga att det var riktigt bra på betald arbetstid men man behöver repetera men man har tagit första steget till det nu vilket man behöver efter som vi har en som är tysk men pratar engelska mer än svenska.

 

 

 

När jobbet var av klarat åkte man hem och sov middag innan man åkte och handlade så att man kan få sommar ben vart man än är. Annars har man bara njutit av livet.

 

 

Av cecilia wallenius - 22 maj 2019 15:29

Denna lediga onsdag har man inte gjort några armband. Men däremot blev det lite städning vilket var behövligt för i början på veckan tog man och fixade mer v lastning i mitt arbetsrum för att kunna göra av med färdig laddade verktyg till mina rare armband bokhyllan har varit liten ett bra tag och jag hade ett mindre bord men det blev för litet. Efter ett tag kände man så det var dags för en bättre lösning för att kunna ladd 15 verktyg med rare.

 

 

Av cecilia wallenius - 17 maj 2019 18:26

Denna helg skulle man ha varit på träff med sin förening men på grund av utmatning tog man och stannade hemma för att vara pigg till på måndag då en ny jobbvecka in finner sig och denna månad är det full lön som gäller vilket man inte haft på länge. I dag kom en sak som jag ska ha till min klocka så att man kan bära med sig ett extra armband samtidigt som man vet var laddaren är när man är ute på resande fot.

 

 

Av cecilia wallenius - 10 maj 2019 19:00

I dag efter att jobbet var slut så åkte man och handlade något man hade spanat in på några dagar och även läst om så i morgon tänker jag verkligen testa om det är så bra som det sägs att vara.

 

 

 

Sen var det bara en snabbvända hem för att jag hade glömt lite som jag ville ha med mig innan det var dags att sätta sig på tåget till Nyköping. Där man tog ett härligt bad. Man han även med en sväng på labro för att kolla på kungsängslijor innan det var dags att sova så att man kan vara pigg till morgondagen.

 

 

Av cecilia wallenius - 9 maj 2019 16:50

I dag efter min middags lur så blev det först lite pock i lägenheten innan man satte i gång för lite spa så att man kan vara snygg till helgen då man måste vara lite fin annars har man inte gjort så mycket denna dag mer än att bara vara och njuta av livet

Av cecilia wallenius - 8 maj 2019 17:00

Denna lediga dag började i still sam takt hemma med lite tvätt innan man åkte och poströstade så nu slipper man det nar det är dags annars har jag inte gjort så mycket denna ledig dag som man fixt av sig själv genom att jobba fem timmar i stället för fyra jag gillar det verkligen och känner mig mer motiverad till att göra saker i hemmet än att vara död så jag hoppas på att man får fortsätta så här ett tag till visserligen saknar man hundarna lite men jobbet är viktigare så jag får se hur det blir i höst.

Av cecilia wallenius - 6 maj 2019 17:43

I dag efter jobbet blev det lite handling innan man åkte hem och sov middag och skulle ha städat och putsat fönster när man vaknade men jag såg att jag glömt lite på min handling så det var bara att åka en sväng till. I kväll testade jag även min ansiktsmasken

 

 

 

och den kommer användas fler gånger. För hoppnings vis varenda kväll eller i alla fall dom dagar jag har Makeup på mig annars har man inte gjort så mycket en dag som denna förutom att fixat så att man kan vår städa lägenheten i morgon.

Av cecilia wallenius - 4 maj 2019 18:04

Denna dag började med att göra klart en hel del armband så att dom kan bli levererade nästa helg.

 

 

 

Det har även blivit lite tvättat med efter som man tänker ta och vår städa lägenheten på onsdag när man är ledig. På efter middagen var det dags att fira en tonåring i släkten så det bjöds på tårta och vi satt länge och pratade

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards