Alla inlägg den 28 maj 2019

Av cecilia wallenius - 28 maj 2019 18:17

Denna dag efter jobbet blev det att man åkte hem och sov middag och samlade lite städ och fixar krafter. Det blev även lite knytande men inte så mycket som jag tänkt men det kan man ju ta på sina lediga dag i morgon och i övermorgon så att  en storlek rare kan bli klara innan man börjar på nästa storlek man lyssnar även på en hel del ljudböcker medan man knyter är så glad att man har strömmande ljudböcker i mobilen så man kan lyssna på har snart haft det i ett och ett halvt år och jag gillar det verkligen man slipper släppa på böcker vilket är underbart det är bara och ta med sig telefonen och plattan om man ska resa.

 


Av cecilia wallenius - 28 maj 2019 18:17

Denna dag efter jobbet blev det att man åkte hem och sov middag och samlade lite städ och fixar krafter. Det blev även lite knytande men inte så mycket som jag tänkt men det kan man ju ta på sina lediga dag i morgon och i övermorgon så att  en storlek rare kan bli klara innan man börjar på nästa storlek man lyssnar även på en hel del ljudböcker medan man knyter är så glad att man har strömmande ljudböcker i mobilen så man kan lyssna på har snart haft det i ett och ett halvt år och jag gillar det verkligen man slipper släppa på böcker vilket är underbart det är bara och ta med sig telefonen och plattan om man ska resa.

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards