Alla inlägg under mars 2019

Av cecilia wallenius - 16 mars 2019 13:15

I dag blev det vår skor plus att man tog bort alla cd skivor. Jag sov även i min egna säng i natt jag har nämligen sovit i min gästsoffa under tiden jag var sjuk. Men till i natt flyttade man hem till sitt sovrum igen vilket känns otroligt skönt trotts att man är lite förkyld fortfarande men betydligt mycket piggare så att man kan gå och jobba på måndag. 

 

 

Av cecilia wallenius - 15 mars 2019 17:09

Äntligen är man frisk från sin förkylning nu äter man bara penselin för att man åkte även på öron infektion annars har man inte orkat göra något den sista tiden mer än att varit sjuk och kollat en hel del på surfplattan och lyssnat en hel del på ljudböcker i sona är lägen är man glad att man har dom strömmande och betalar bara en summa för att lyssna för det har blivit en hel del lyssnande under denna sjuk period jag har även fått hem adapter till min dataväska och även data ryggsäcken så att man kan både lyssna och ladda samtidigt vilket är underbart har gjort det hos min dag hund och det funkar helt perfekt men tyvärr kunde man inte svara i telefon med den men det har jag fixat nu.

 

 

Av cecilia wallenius - 11 mars 2019 16:19

Även denna vecka blir man hemma men nu är det mest för magen som jag är hemma för men vad gör det i dag fick man lite pyssel att göra så att man slipper ha sega dagar. Vilket det lätt kan bli på två veckor när man är sjuk.

 

 

Av cecilia wallenius - 9 mars 2019 15:31

Så där då har det snart gått en vecka med förkylning jippi men man har en vecka kvar att vara hemma efter som jag vet att magen blir tokig när hostan har kommit så tar jag hellre och är hemma än jobbar. Jag har även kommit under full med att jag älskar mina the muggar

 

 

 

jag börjar använda dom allt mer. I dag blev det lite pyssel att göra vilket passar perfekt när man lider av utmatning och inte orkar göra något knappt och vården i detta läge kan man tycka är piss som inte låter en vara sjukskriven ett tag i stället så har man själv hittat en lösning på lite ledigt så att man kommer vara ledig en dag i veckan ett tag för vilaSå det blev att påta klart en snodd 

 

 

Av cecilia wallenius - 9 mars 2019 15:31

Så där då har det snart gått en vecka med förkylning jippi men man har en vecka kvar att vara hemma efter som jag vet att magen blir tokig när hostan har kommit så tar jag hellre och är hemma än jobbar. Jag har även kommit under full med att jag älskar mina the muggar

 

 

 

jag börjar använda dom allt mer. I dag blev det lite pyssel att göra vilket passar perfekt när man lider av utmatning och inte orkar göra något knappt och vården i detta läge kan man tycka är piss som inte låter en vara sjukskriven ett tag i stället så har man själv hittat en lösning på lite ledigt så att man kommer vara ledig en dag i veckan ett tag för vilaSå det blev att påta klart en snodd 

 

 

Av cecilia wallenius - 8 mars 2019 14:18

Denna vecka var det meningen at man skulle ha jobbat enligt lite nya tider men så blev det inte på grund av förkylning vilket jag inte planerat så denna vecka har man inte gjort ett dugg mer än att legat i sängen. Jag blir hemma lite även nästa vecka med nu ska man fortsätta att kurera sig

Av cecilia wallenius - 3 mars 2019 16:54

i dag var det dags att pröva sin nya badkars kudde äntligen har man hittat en som funkar och jag är riktigt nöjd nu är det bara badbomber som ska fyllas på sen kan man njuta.

 

 

 

Men det blir nog mer till hösten igen i dag blev det även lite färgläggning igen vilket är otroligt av slappnande.

 

 

 

Jag har även fått lite presenter

 

 

 

efter som man fyllt år i veckan även god mat fick man med.

 

   

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards