Alla inlägg den 22 mars 2019

Av cecilia wallenius - 22 mars 2019 16:14

På bara tre veckor har man åter hämtat sig så mycket efter att ha varit utmatad i ungefär ett år mindre det började till sommaren och min semester föra året men denna vecka harvarit helt kanon jag ha jobbat mina timmar varje dag och det har känns helt underbart jag jar själv gjort förändringana i mitt liv. Och ja än så länge tycker jag att det funkar är bara lite ovant at vara ledig en dag i veckan men ändå skönt för åter hämtning, jag tänker fortsätta med detta ett bra tag till för jag märker själv att man gjort framsteg på bara dessa tre veckor visserligen har man varit sjuk under denna per jod med. Men det känns otroligt skönt att vara på bannan igen och göra saker som har mer än hemmet att göra för det sista halv året eller det två åren har det handlat om att överleva för dagen. Jag är otroligt stolt över mig skälv att man har orkat tagit sig igenom detta så fort att man redan mår mycket bättre än vad man gjort. Det kan man nog säga att  jag trodde inte det skulle gå så fort som det har gjort

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards