Alla inlägg under april 2013

Av cecilia wallenius - 12 april 2013 18:16


I dag efter jobbet blev det lite städning sen var det tänk att jag skulle få i gång det stora akvariet i gen men jag var lite för trött när jag tog och beställde lampor till akvariet för det blev helt fel men nu har jag tagit och rättat till det och beställt rätt. Annars har jag bara tagit och njutit av denna dag. Nu ska jag ta och sova för i morgon kommer troligt vis två fyrbenta som har hört att det är helt utmärk att bo här för man kanske får lite krabba till middag. ajag har även lyckats att få en till prickig mussepiggfisk vilket man knappt trror kan hända två gånger på raken men jag har lyckats medd detta och jag ågnrar inte att jag har akkvarium även om jag tänker ta och skaffa lite fyrbent varelse någon gång i framtiden

Av cecilia wallenius - 11 april 2013 18:31


Dagarna rullar på så fort så att man knappt hinner med det är inte det att jag inte har haft lust att skiva det har bara inte hunnits med. Men nu börjar jag komma i ordning i min lägenhet som har blivit lite storstädad. Det är även på gång med nya tavlor till gäst rummet. Som kommer bli lite kol teckningar och även lite skissteckningar. Annars har bara tagit och stickat och njutit av livet det har även bli lite koll på vad jag tänker ta och inhandla när jag är i Stockholm nästa fredag bland annat kommer det att få bli lite mer skisspennor och även kolpennor nu ska jag ta och sticka lite och njuta av kvällen

Av cecilia wallenius - 2 april 2013 18:33


I Dag efter jobbet åkte jag och handlade lite växter för att sätta i gång mitt akvarium igen så att fiskarna kan flytta tillbaka i slutet på veckan det blev även lite fisk inhandlat när jag ändå höll på så nu är det riktigt fullt hos dom. Men dom ska snart få flytta till sitt riktiga hem där dom trivs bättre. Men innan jag tog mig till jobbet tog jag och skrev ner vad jag ska inhandla den 19 då jag ska till Stockholm på lite roligheter och passa på och handla så att man kan göra lite smycken och även sticka lite sockor innan man tar och åker hem till mina djur och njuter. Jag tog även och stickade klart en mössa och halsduk så nu sliper man frysa om huvudet och halsen i vinter. Så nu är det bara en lite passande handleds värmare som ska komma till. Annars har jag inte gjort så mycket denna dag mer än att se till att bli klar med lite och förstås satt på akvariet nu väntar vi bara på att det nya lysrören ska komma men det gör det nog förhoppnings vis får jag dom i början på nästa vecka sen kan husdjuren flytta in efter det. Nu ska jag ta och sticka lite till och njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på

Av cecilia wallenius - 1 april 2013 18:55


I dag har jag bara tagit och njutit och även plockat lite det blev även lite handling bland annat en ny lampa till hallen efter som den ena jag hade där gick sönder när jag skulle sätta upp den. Det blev även lite snyggare i mina köks lådor. Annars har jag inte gjort så mycket denna dag föruom att stickat lite och även tvättat. Men i morgon efter jobbet tänker jag ta och sätta på mitt akvarium igen sen får vi se om det blir lite mer fisk men det blir det säkert. För mina fiskar vill dels ha lite nya vänner och även komma till baka till sitt stora hem där dom trivs bättre och det har ju blivit storstädat även det så till slutet på veckan så ska dom få komma tillbaka till sitt hem där dom trivs allra best. Nu ska jag ta och sticka lite till och njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards