Alla inlägg den 15 april 2013

Av cecilia wallenius - 15 april 2013 17:10


I dag efter jobbet blev det lite mer garn köp innan man åkte hem och gjorde klart en halsduk och en benvärmare som jag blev riktigt nöjd med så nu ska det bli en till lika dan ich sen kommer det att få bli lite benvärnare så att man har och byta med när man vill de. Annars har jag bara tagit och njutit av livet och sett till att mina hus djur snart kan flytta till baka där dom trivs bättre. Så till helgen kommer deras hem få lysa igen. Jag har även tänkt att skaffa lite fyrbenta husdjur men jag har inte bestämt hur många jag vill ha om jag vill ha en eller två men det tänker jag ta och testa lite närmare våren så får jag se till hösten hur många jag tänker ha. Annars har jag ägnat den största delen av dagen åt att sticka vilket jag har fastnat i så nu håller jag på att sticka benvärmare och även handleds värmare ska det få bli med till mina mössor och halsdukar som nästan är klara. Men nu ska jag ta och fortsätta att sticka och njuta av kvällen. Så får jag se vad morgondagen kan bjuda på

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards