Alla inlägg den 4 maj 2012

Av cecilia wallenius - 4 maj 2012 16:47


Denna vår har jag mesta delen varit sjuk men jag har hunnit med att göra saker i mellan sjuk perioderna bland annat har jag kommit på att jag gillar att pyssla och göra lite smycken så jag får se när jag tar mig kraft för min smyckes tillverkning med. Det blir nog när jag får i ordning en bokhylla i arbetsrummet om jag känner mig själv rätt annars lever man livets glada dagar. Och mår helt underbart. Husdjuren som man har fött upp själv växer för vare veka och börjar med bli stora. Jag ångrar inte ett dugg att jag tog och lånade syrans akvarium för att testa om jag ville ha fiskar nu ska dom visslingen få lite snyggt i dag så det kan komma lite nya liv dit snart för jag behöver fylla på de. Annars håller jag på att pyssla för fyllt och gör mysigt här hemma nu når det är vår ute till helgen tänker jag bara ta och njuta och bli av med min lilla förkylning som jag har dragit på mig. Sen får vi se om det blir lite fisk köp med jag är lite sugen på det annars ska jag bara njuta av denna helg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards