Alla inlägg under september 2011

Av cecilia wallenius - 10 september 2011 15:54


I dag har jag varit seg men det är väl förståeligt när man sitter uppe och pratar med en från ett gammalt elevhem där man har bort annars så har jag bara tagit de lugnt på förmiddagen och var en sväng på stan. När jag kom hem där i från tog jag och sov midag och samlade krafter för att ta och städa i min lägenhet så nu väntar jag bara på att sista maskinen ska bli klar sen kan man bara ta och njuta de jag inte städade var hos mina 26 st djur men det gör jag nog i veckan. I kväll ska jag bara slappa och njuta av livet.

Av cecilia wallenius - 9 september 2011 16:42


I dag har jag jobbat sen åkte jag och shoppade sex stycken liv till akvariet så nu börjar de snart bli fullt men inte än. När jag kom hem tog jag och plockade lite och satte på en maskin tvätt. Till helgen ska jag bara njuta och pocka lite i lägenheten

Av cecilia wallenius - 4 september 2011 14:36


I dag har jag tagit bort mina balkong möbler så nu får dom komma fram nästa vår sen var jag en sväng på stan. När jag kom hem fortsatte jag att plocka och det blev även lite tvätta. I Morgon ska jag fortsätta att städa i lägenheten sen ska jag nog bara njuta. Nu har jag äntligen fått tag på min lilla koman dora firre så nu kan de andra fiskarna simma lugnt. Sen har jag bara njutit av livet i morgon börjar man en nu arbets veka. Resten av kvällen ska jag fortsätta att plocka och städa.

Av cecilia wallenius - 3 september 2011 15:51


Livet är helt underbart att leva när man känner sig glad. Jag äter nämligen Lyckopiller som gör att jag mår bra och jag kan lova er de både märks och känns att dom gör nytta. Jag tycker till och med de är roligt att jobba vilket jag inte gjorde en bra period i sommars. I dag har jag bara njutit av livet och fixat lite ljudböcker så att dom ligger på cd skivor sen har jag bara haft de skönt. Jag får se vad de blir i morgon men det lutar åt att det blir att fixa lite till. Sen får jag se vad jag gör av den dagen.

Av cecilia wallenius - 2 september 2011 15:37


Vad tiden går fort det är redan september. I dag efter att jag sluttade jobbet så tog jag och fyllde på akvariet med lite mer fiskar. Jag kollade även på vad ett större skulle kosta och de lär de bli ett snart för det gör att jag är i sovrummet mer nu än när jag bara sover för jag har nämligen det står där. Till helgen har jag inga planer mer än att ta de lugnt och vill upp så man orkar med nästa veka. Sen ska jag väll pocka bort balkong möblerna från balkongen för nu lär man inte sita där mer i år.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards