Alla inlägg under september 2011

Av cecilia wallenius - 30 september 2011 15:52


I dag efter jobbet så åkte jag och köpte vatten berednings medel till akvariet för nu ville jag ha bort de grön gråa vattnet. Så när jag kom hem så tömde jag först akvariet på fiskar sen tog jag och tömde allt vatten och gjorde rent de sen planterade jag tillbaka först växterna sen så kom fiskarna i när jag var klar och jag kan lova er nu ser de ut att må bättre så vi får väl se hur många som överlever natten men det ser bättre ut så nu ska jag ta tag i resten av lägenheten och framförallt sovrummet. I morgon funderar jag på att åka och köpa en mal och hoppas att den ska trivas bättre än den förra.

Av cecilia wallenius - 28 september 2011 16:57


I dag efter jobbet så åkte jag och handlade lite mat sen blev det även en liten koll på några hus djur innan jag åkte hem och sov midag och samlade krafter till kvällens mat som bestod av kyckling och potatis kroketter. Det blev även en koll hos mina hus djur där jag släkte lampan i går på grund ag grön gråt vatten men de ser ut att må bra så kanske på fredag att de får lyset tänt igen. Annars har jag bara njutit av livet.

Av cecilia wallenius - 27 september 2011 16:05


I dag efter jobbet så tog jag och tog reda på hur mina fiskar kunde må bättre sen blev det även en lunch och lite shopping innan jag styrde stegen hem och städa akvariet och mörk la de så nu ska de vara släkt i tre dagar och fiskarna ska inte få mat sen fika jag ett litet ryck och städa i lägenheten så man kan väll säga att man mår bra efter ett antal år i desperationkvällen ska jag fort sätta att göra snyggt i lägenheten

Av cecilia wallenius - 25 september 2011 16:55


I dag tog jag de lugnt och städade lite i akvariet sen plockade jag i ordning på lite ljudböcker innan jag tog en sväng ut till tornby och kollade på fiskar sen gick jag där lite men innan jag åkte hem så blev det lite handlat bland annat lite fiskar sen tog jag och köpte en algätare till akvariet och lite filtermaterial få nu ska de väl snart bli snyggt där i med sen kollade jag även på en liten luft pump till min vulkan som kom i fredags så de ska det nog få bli annars så har jag tvättat och haft det skönt denna söndag

Av cecilia wallenius - 19 september 2011 16:08


I dag efter jobbet så åkte jag och köpte mig åta snygga  liv till som simmar just nu i mitt akvarium det börjar snart bli lite över fullt där i men jag ska snart inhandla ett större så se kommer nog att gå bra. Sen åkte jag hem och fixa mat kvällen kommer bli rätt så lugn kanske kopierar av lite mer ljudböcker sen blir det nog att liga framför tv i kväll.

Av cecilia wallenius - 14 september 2011 16:48


I dag efter jobbet så åkte jag och kollade på nya fiskar sen gick jag och kollade på annat medan jag funderade på dem men till slut var längtan allt för stor och de blev att jag köpte dem. När jag kom hem med dom och installerat de hos sina vänner tog jag och sov middag sen kollade på vad jag skulle ha på mig till helgen för jag ska nämligen på kalas. Nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar för jag är nämligen hungrig i kväll blir det nog att ligga framför tv och se på lite tv program innan jag somnar.

Av cecilia wallenius - 13 september 2011 18:49


I dag när jag slutade jobbet så åkte jag och handla mat till mig och mina fiskar. När jag sen kom hem tog jag och sov middag och samlade lite krafter för att städa lite det blev även lite internet beställning till det nya akvariet som jag funderar på att inreda i oktober sen har jag bara haft det skönt. kvällen kommer bli lugn kanske ser lite på tv innan jag somnar

Av cecilia wallenius - 11 september 2011 06:22


I dag har jag och mina hus djur sorg inte för att det är den 11 september men några av deras vänner gick bort i natt och kommer visslingen att ersättas med nya men de kommer nog ta tid se har jag även passat på att städa hos dom med så nu är man riktigt nöjd ändå. Annars har jag bara njutit av livet och köpt en ny växt till mina vänner. Så nu laddar man för nästa vecka och hoppas på att den kan vara bättre än denna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards