Alla inlägg den 4 mars 2023

Av cecilia wallenius - 4 mars 2023 16:50

Det känns så skönt att äntligen ha kommit i ordning i sitt pysselrum även om det kommer att ligga lite trådar i vardagsrummet så är det skönt att äntligen kunna göra både diamatmålning och även lite armband när man känner för det.

 

 

 

annars har man bara njutit över att ha en ledig lördag med lite fix här hemma jag är bra så sugen på att titta lite i denna snart så man får se om det blir innan man somnar efter som man är intresserad av kristaller och har inhandlat dessa två gömmer för att kunna bära kristallerna som smycken.

 

 

 

Så ja och det är inte bara kristaller som har fångat mitt intresse utan det är även rökelse och doftspridare men så långt har jag inte kommit ännu. Man är bra sugen på att skaffa fler kristall gömmer och då även i guld och kanske mässing men guld vet jag att man skulle vilja ha.jag har även inhadlat dessa kristaller med men inte använt dom ännu men det ska nog bli inom kort, 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards