Alla inlägg den 30 mars 2022

Av cecilia wallenius - 30 mars 2022 15:55

Då var det dags at skriva lite igen då ja man har varit lite ledig från det mesta det sista dagarna och bara vilat upp sig efter sin 40 års fest man hade i helgen då man fick sin första mumin mugg men inte den sista.

 

 

 

För två dagar efter så var man ju tvungen att gradera sig med en till efter som dom kan vara värda en hel del om några år så ja man har hamnat i mumin mugg träsket vilket man inte trodde.

 

 

 

Så nu hoppas man på en leverans två gånger om året då det kommer nya muggar. Annas har man inte gjort så mycket det dagar man varit ledig förutom att ja beställt två tavlor till mitt sovrum efter som man fick en son snygg blombukett av sin lillsyrra i helgen.

 

 

 

Så kom jag på den underbara i den att ja den ska upp bland mina syskonbarn på väggen som jag även ska göra om lite. Sen har även denna kommit fram som man är lite sugen på att göra till sitt arbetsrum så man får väll se om man börjar på den i helgen med då man ska göra lite pyssel.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards