Alla inlägg den 7 januari 2022

Av cecilia wallenius - 7 januari 2022 18:28

även om man bara har haft det i en dag mitt pysselrum eller ja det stämmer inte för datorn har fått flytta på sig när man ör armband med så måste man säga att det känns underbart att ha diamant målningen framme hela tiden man kan gå in och sätta sig med en bok och måla lite.

 

 

 

Och det bästa av allt man slipper städa undan det vilket man gjorde för man har även tagit tag i sin stickning och ja även det är roligt igen efter att ha varit liggande ett tag så nu har man tagit upp det igen plus att man har hittat några böcker men tyvärr så är dom på engelska men man har som sitt nyårslöfte att lära sig lite engelska detta år.

 

 

 

Och ja de är underbart att ha sin målning framme för det blir mycket lättare att bara sätta sig och dutta så tack kära syssling att du tipsade mig om hantverksgruppen på ditt jobb hade man inte kommit dit hade man aldrig börjat med detta och jag kommer snart att göra mina egna tavlor men man måste göra klart det som ligget på lager först.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards