Alla inlägg den 21 april 2021

Av cecilia wallenius - 21 april 2021 17:05

så där då har man hållit på att blogga i tio år det trodde man inte att man skulle hålla på så länge när man startade men det har man alltså gjort och nej jag ska inte sluta med det heller på den senaste tiden har man börjat använda dessa och man måste säga att ju mer man har dom desto skönare är dom men det kan ju bero på att man går med kryckor nu på grund av en spricka i hällen. Och även dom fick lite nytt i veckan för man tyckte att dom var lite väl slitna om som satt på och man är just nu väldigt glad över att man har dom. För dom har allt hängt med mig sedan 07 då man gjorde sin andra fotoperation. Dom har inte bara varit ett stöd för mig utan även min mor ibland men just nu använder jag dom mest för att av lasta min spricka i ena foten som man har fått och det känns som om den läke otroligt bra även om man har ont i foten så kan man gå bättre vecka för vecka. man hoppas u att även magen ska bli bra och att det stoppet man har i den kan opereras bort snart. För att äta flytande i åtta veckor är ingenting mot vad man nu går igenom nämligen åtta månader och man kan säga att man har tröttnat på det totat. För man vet inte när det kommer att sluta och man har inget att välja på snart och orken är noll just nu men man lever på ändå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards