Alla inlägg den 29 oktober 2021

Av cecilia wallenius - 29 oktober 2021 18:35

Denna vecka blev inte som jag tänkte mig från början. Meningen var att jag skulle ha jobbat och gjort lite annat kul som att lägga upp en till vlogg men jag fick sådan smärta i ena sidan av mina revben i tisdags morse så man knappt kunde stå eller gå och det lede till att mitt huvud fick sådan värk så att jag inte orkade göra något även om jag ville så var huvudet inte med det ville bara sova och tyvärr så sitter min ångest i dagar eller jag känner mig rätt så slut i kroppen i fyra dagar och har ingen energi att göra något mer än att sova. Och hoppas på att det snart ska bli bättre vilket det sakta men säkert blir men för efter att ha känt mig nere så är man redo att kämpa vidare igen och ett kommer man att göra. Man har ju även planer på att göra en foto bok nästa år som ska räka hela året och inte bara en dom jag gjorde i år som var ett test för att se ur nöd jag blev och ja det blev man me denna. så nästa år ska det få bli en tjockare variant efter som den ska vara över ett helt år och det är kul att kunna titt tillbaka på vad man gjort.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards