Alla inlägg under mars 2021

Av cecilia wallenius - 5 mars 2021 17:44

Så där då har magen varit under utredning i två månader och man ha alltså ätit flyttande i åtta veckor. Efter som magen inte vill at man ska äta vanlig mat. I dag efter jobbet åkte man hem och sov middag tills det var dags att fixa lite till lite kommande äventyr där man behöver lite sköna kläder av lite erfarenhet så vet man att det kommer att vara det man bor i under en period när man bara kommer att få gå hemma igen på grund av magen man har redan flyttat in i ett par byxor som man verkligen kommer att använda lite då med.

 

 

 

Jag får se om det kommer att få bli ett par till så att man kan byta för dessa var verkligen supersköna.  Jag har även tagit och shoppat lite sköna underkläder med för det är väldigt skönt att ha nytt till det man ska göra snart hoppas man på men man vet aldrig. Och jag kommer inte vara rast lös då heller efter som man nu förtiden har en bok app där man både kan läsa och lyssna plus att mina älskade hörlurar eller kuddhögtalare kommer vara med. jag älskar verkligen min citruspress så mycket man märker verkligen skilnad hur mycket den får ut och hur mycket en själv orkade pressa ut pch jag änvänder min minst tre gånger om dagen och den ör verkligen värd det jag gav för den.

 

 

Av cecilia wallenius - 2 mars 2021 17:10

I dag efter jobbet så åkte man hem och sov middag och samlade lite krafter för jag bestämde mig nämligen för att inhandla en sådan.

 

 

 

Nu när magen går på flytande och man inte orkar ta och pressa apelsiner efter som man nästan alltid gör det tre gånger om dagen. Så i dag sa kroppen ifrån även om det kan vara bra träning för händer men ibland  säger dom ifrån i alla fall om man vill äta denna goding två gånger om dagen. 

 

  Förjust nu går det åt en hel del frukt bär och spenat ägg. Här hemma 


Av cecilia wallenius - 1 mars 2021 17:12

Det känns underbart att ha hittat en rutin i sitt liv som funkar i dag efter jobbet så åkte man hem och sov lite middag och samlade lite krafter för att orka fix lite bland annat så bestämde man sig för i helgen för att göra sina egna frukt pure.

 

 

 

Och sen måste man säga att man tänker mer hälsosamt nu än vad man har om man inte räknar med hur man lever för tillfället med en hel del godsaker så som glass och chokladpudding.

 

 

 

Men man hoppas på att det snart är över. Det blev även lite fix till mitt sovrum.

 

 

 

Plus det sista till mitt duschrum så på onsdag kan man göra det snyggt.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards