Alla inlägg den 22 december 2020

Av cecilia wallenius - 22 december 2020 17:58

Det känns skönt att fått vara lite ledig så här innan jul speciellt när man har en mage som inte vill vara med mig just nu man kan nästan räkna det man äter och får behålla i magen på en hand just nu. Så i dag tog man och unnade sig lite spabehandling innan man körde i gång dagen.

 

 

 

Som bestod i att städa och tvätta för jag älskar känslan att komma hem till ett rent hem. Man har även tagit och lyssnat på adventskalendern.

 

 

 

Man ha även tagit och fixat lite sånt man behöver ibland när man ändå tog och gjorde fint i hemmet plus att man tog och hade en liten mini jul trots att min matlust just nu är i botten.

 

 

 

Just nu längtar man efter att kunna äta normalt igen och få tillbaka krafterna igen för dom är helt borta nu kan man lugnt säga efter att detta nu har holt på nu i tolv veckor så denna jul kommer man i alla fall inte att gå upp i vikt snarare tvätt om ner men jag hoppas på att det hittar något snart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards