Alla inlägg under mars 2020

Av cecilia wallenius - 14 mars 2020 17:24

Denna dag har man inte gjort så mycket mer än att handlat lite mat till kvällen. Sen kollat på min present som man ska ge sig själv i sommar. Vad det är är fortfarande hemligt men jag kan säga det att jag kommer älska det efter som man håller på med det även i dag men det kommer göra det lite mer lättare att göra det på morgonen när man inte ska jobba. Efter som man älskar ansiktsmasker.

 

 

 

Så kommer mitt ansikte sannerligen bli glad över detta och även jag med. Jag konstaterade även när man man kollade igenom sitt smink inför sommaren att det var rätt så mycket så där är det stopp nu. Även om man gillar skönhet så finns det en gräns. För man måser ju hinna använda det med. men lite nytt kommer det att bli.

 

 

 

 

Av cecilia wallenius - 13 mars 2020 16:48

Denna dag blev inte som man tänkt sig  jag vakande både med huvudvärk och rygg ont så det blev att vara hemma. Men framåt dagen tog man och samlade krafter för att gå upp och ta hand om sitt hem och förbereda helgens armbands jobb.

 

 

 

Men man var ju tvungen att ha något till det jobbet så att det blev en vit kladdkaka så att man kan få lite fika med.

 

 

 

Det har även blivit lite spa behandling och man kan säga att det var inte i går så jag tänker ta och unna mig det oftare för det är så skönt.

 

 

Av cecilia wallenius - 11 mars 2020 16:11

Denna lediga dag tog man bara det lugnt till en början och kollade lite på youtube innan det blev lite handling. När man kom kem så tog man äntligen tag i att flytta in i den nya och gamla garderoben jag är förfarande fast i mitt beslut att inte ha städskåp i hallen vilket var en tanke från början men nu kommer det att få bli garderob där med vilket jag tycker är helt underbart.

 

 

 

det har även blivit en liten koll på en affär som man kommer att besöka i sommar när man är i Göteborg.

Av cecilia wallenius - 10 mars 2020 15:17

Så där i dag tog man tag i att göra snyggt i sitt sovrum och rensa garderoben på kläder jag inte använder där även om man nu har fått dubbelt så stor garderob så finns det kläder jag inte kommer i eller använder längre.

 

 

 

Jag hittade även två appar till i telefonen som man tog och testade medans man väntade på att golven ska torka och man kan säga att även dom kommer att användas inom kort. I dag insåg man även att man måste se över lite utrymme på sin externa hårddisk.

 

 

 

Sen har man insett att man behöver en lite större fotostudio. Man har även unnat sig lite lyx med sin jade roller efter som man hade lite huvudvärk

 

 

 

så körde man den och sin ögonmask och det hjälpte lite så det kommer bli fler användningar av dem men jag upp täcke att min ögonmask luktar lite illa så det kommer bli två nya av dem plus en till jade roller. tror jag det har jag inte bestämmt ännu.

 

   

Av cecilia wallenius - 8 mars 2020 16:30

Ända fram till i dag trodde man att man skulle få ett större städskåp men så kommer det inte att bli jag kommer i stället ha en till garderob att fylla med kläder. Så nu ska tre hyl plan till garderoben bli korgar i stället plus att det kommer dit en hängare till. När man ändå var i städ tagen tog man och gjorde snyggt i sin verktygslåda som inte har blivit städad på 18 år äntligen så blev man av med en hel del från den och inte nog med det. Det blev att kasta lite med så snart har man ett snyggt vardagsrum äntligen. Att man ka bli beroende av en del appar det trodde jag inte om mig jag har hittat en foto app som man bara älskar och den gör om bilder till målningar.

 

 

Av cecilia wallenius - 7 mars 2020 18:41

I dag blev det lite städning i mitt hem jag gick bland annat igenom en necessär så nu är den snygg och det kan få plats med lite mer efter att man tog bort lite.

 

 

 

Sen blev det att flytta in i två garderober så nu börjar klädhögen i soffan minska. Vilket är helt underbart i morgon fortsätter man att fixa i garderoberna men än så länge är man supernöjd med dom.

 

 

 

Kvällen avslutades med lite kaffe  och äpplekaka nu är det snart dags att sov så att man orkar göra klart garderoberna i morgon.

 

 

Av cecilia wallenius - 6 mars 2020 18:19

I dag kom äntligen dörrarna upp i garderoben i hallen plus att den blev fastsatt i väggen så nu kan man börja fylla den med kläder så det ska bli underbart att få en 150 garderob om man jämför med en 75 cm garderob som man har levt på till i dag. så det ska bli superskönt att få lite större. Det blev även lite hall städning när man ändå höll på så nu är hallen äntligen snygg och man kan fortsätta att göra snyggt i resten av lägenheten.

 

 

Av cecilia wallenius - 5 mars 2020 17:38

Då var det åter dags att jobba efter att ha varit ledig lite det kändes lite segt att gå upp i morse. Annars har man inte gjort så mycket en dag som denna förutom att fixat i garderoben förstås där går det framåt.

 

 

 

i morgon sätts dom fast i väggen sen är det bara att inreda dem. Man har även ordnat lite i sitt vita skåp vilket man snart kommer att fylla med lite skönhetsprodukter som inte kommer få palts i mitt badrumsskåp man orkade äntligen sätta upp en taklampa i arbetsrummet så nu ska det bara in ett snyggt skrivbord sen är det klart där inne.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards