Alla inlägg under oktober 2019

Av cecilia wallenius - 17 oktober 2019 17:34

Äntligen i dag lossade min huvudvärk som man har haft besvär med och jag kunde gå och jobba vilket kändes helt underbart efter som man inte har kunnat det en del torsdagar när jobbet var av klarat för dagen så tog man och sov middag när man kom hem oh tydligen samlade man lite städkraft och även lite handlingskraft. Nu ska man sätta sig och påta lite innn man träffar jonblund

 

 

Av cecilia wallenius - 16 oktober 2019 17:42

Denna lediga dag började tidigt efter som man hade ett läkarbesök inbokat efter att det var av klarat åkte man och handlade innan man åkte hem för att sova middag där jag tydligen samlade lite kraft för att betala räkningar och rensa min mejl. Nu till kvällen blev det lite bakning så att man har och fika lite när armbanden knyts för nu är målet 3000 som man vill ha klart helst till våren 2020

 

 

Av cecilia wallenius - 13 oktober 2019 15:49

Denna dag tog man äntligen tag i att städa lite i sitt vardagsrum. Sen så kunde man inte hålla sig borta från armbands tillverkningen så jag satte i gång med en till omgång

 

 


 

jag tog även och jobbade lite hemifrån. Annars har man inte gjort så mycket en dag som denna förutom att laddat för en jobb vecka

Av cecilia wallenius - 11 oktober 2019 18:17

I dag efter jobbet trodde man att man skulle kunna sova middag men i stället så nådde man 2000 rare armbands gränsen.

 

 

 

Så nu siktar man på 3000 men först ska man ta och njuta lite över att man gjort 2000. Men man får se det kan ju  klia i fingrarna eller så kan verktygen börja skrika på att dom inte har nåra tråd och pärlor på laddning så jag får se. Men firandet tänker jag vänta lite med och vad det blir får ni se men jag tog mig i alla fall lite gott i kväll.

 

 

 

Nu ska man sova för i morgon blir det jobb igen ja ni läste rätt jag ska jobba fast hemifrån. 

Av cecilia wallenius - 10 oktober 2019 19:19

Äntligen är man frisk från sin lilla miniförkylning som man har haft denna vecka så i morgon väntar jobbet på en igen. I dag har man tagit och gjort klart lite armband medan man väntade på sin natt plus helggäst som ska komma.  Så snart få  man sova så att man orkar jobba i morgon.

Av cecilia wallenius - 7 oktober 2019 18:03

I dag blev det en vilodag för min del med armbanden jag hade ett finger som behövde vila efter att ha fått skavsår så i stället så blev det en slappardag där man fick bort helgens rena tvätt men jag kunde inte hålla mig från armbanden så i stället för att knyta så tog man och laddade lite verktyg så att kan jobba lite senare i veckan. Annars har man inte gjort så mycket en dag som denna. 

Av cecilia wallenius - 2 oktober 2019 17:31

Denna lediga dag fick man en hel del gjort nu är alla m rare klara och man kan börja på nästa storlek.

 

 

 

Jag fick även bort en hel del sommarkläder. Och inte nog med det jag gjorde klart en påse och även fixade en snodd i ett par mysbyxor. jag kunde bara inte hålla mig från att börja på nästa storlek i mitt rare jobb denna gången blev det XS ut det var meningen att man skulle börja med det på fredag men det kliade för mycket i fingrarna eller om jag var för rast lös två han jag i alla fall ta och göra.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards