Alla inlägg under september 2019

Av cecilia wallenius - 11 september 2019 17:53

I dag var det tänkt att man skulle ha knutit lite armband men lägenheten ropade städning vilket var behövligt men det blev även lite armband knutna men inte så många som man tänkt från början men det kommer ju fler dagar och det är ingen bråska med dom som tur är.

 

 

 

Jag har även insett att man blivit kaffe beroende efter att ha köpt en mindre kaffe press dricker Jag nu allt mer kaffe

Av cecilia wallenius - 7 september 2019 17:44

I dag blev det nya snygga blommor till mitt sovrum äntligen.

 

 

 

Sen har man hittat mer bak recept som man ska ta och testa inom kort tror jag aven den lilla kaffe pressen har man använt med är väldig nöjd med den och den andra men den lilla duger utmärk för en kopp och det blir inte så mycket spill som man kastar. Jag har även tagit och knutit lite och mer kommer det bli av det i morgon.

Av cecilia wallenius - 6 september 2019 18:30

I dag efter jobbet tog man äntligen och handlade en mindre kaffe press.

 

 

 

Innan man åkte hem och sov middag för att orka laga lite wok gryta som blev väldigt god.

 

 

 

Efter maten blev man så klart sugen på att baka så att man kan inviga den nya kaffe pressen i helgen så det blev en kladdkaka som man kan ha även till helgen då det blir jobb med knytandet av rare armband. jag passade även på att rensa ut sånt jag inte äter så att man kan få platts i sitt skafferi som består av två 40 lådor.

 

 

Av cecilia wallenius - 5 september 2019 16:25

I dag fattade man ett beslut efter att ha testat att vara hundvakt en tredje gång och med värdens jobbigaste huvudvärk så tog man beslutet att det nu får vara bra. Jag känner att jag mår mycket bättre det dagar jag inte har haft hund. Och jag orkar mer och jobbet sliper bli lidande och jag mår mycket bättre med så efter att ha försökt en tredje gång med hundpromenader kom jag i dag fram till att dom får vara jag har hellre ett huvud som år bra och jobbar en ett som gör ont och inte orkar med något.

Av cecilia wallenius - 4 september 2019 17:18

Denna da har man bara tagit och samlat kraft för det två sista dagarna denna vecka det är helt underbart att må bra och kunna vara ledig en dag i veckan men jag har ju löst det själv genom att jobba fem timmar per dag och det kändes konstigt till en början men nu ett halv år senare tänker man knappt på det. jag bara tittar på klockan och sover vidare. Nu laddar man för morgondagens hundpromenad jag får bara hoppas på att huvudet är med är med mig i morgon jag hoppas att det är med mig.

Av cecilia wallenius - 1 september 2019 17:31

I dag blev det lite städning i lägenheten plus mer handling så äntligen kan man nu njuta av ren lägenhet. Sen har även rare armbands tillverkningen kommit i gång igen och även det känns skönt efter som man fixade lite i arbetsrummet och jag är fortfarande nöjd med hur det blev det är bara en sak som saknas där inne men det kommer komma det med för man kan ju inte jobba utan att inte lyssna på ljudbok så det kommer bli någon form av högtalare dit in

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards