Alla inlägg under oktober 2018

Av cecilia wallenius - 6 oktober 2018 18:58

I dag blev det en hel del pyssel gjorda dels en hel del armband för sällsynta det ska bli skönt att snart bli klar med en storlek.

 

  

 

Det blev även japansk armband gjort plus att jag tog och påtade lite på en snodd.

 

 

 

Jag tog även och fixade så att man kan bära färgpennor och en målarbok lite lättare.

 

 

 

Jag kommer även börja träna på att rita disnyfigurer men det får vänta lite tills det lugnt ner sig md rare armbanden för just nu är det fullt upp med de för jag har ett mål till 2020 att komma upp i 2000 det skulle var så kul för de året är det mycket som kommer att hända.

 

 

Av cecilia wallenius - 3 oktober 2018 17:32

Denna dag blev inte som man tänkt sig det var meniatt men skulle ha jobbat och sedan tagit hand om sin dag hund men så blev det inte för huvudet ville något helt annat redan i morse för det gjorde ont men jag försökte att bita i hopp tills det inte gick mer så det var bara att åka hem och sova och hoppas på att värken skulle försvinna vilket den inte gjorde. Men jag är ändå glad för i dag kom en högtalare som ska bo i Nyköping

 

 

 

så att man slipper släpa det fram och tillbaka jag älskar den mer än hörlurarna jag har från samma märke man kan nämligen bada det den och det kommer jag att göra med mina badbomber som jag inhandlade sist jag var i Stockholm det blev även på börjat ett armband. kommer se fram emot denna helg då man ska ha en pysselhelg får se hur mycket som kommer bli klart

 

 

Av cecilia wallenius - 2 oktober 2018 16:23

Det är så underbart att min huvudvärk är borta man kan leva ett normalt liv igen som man verkligen har saknat men inte haft kraften till att orkat med. Men nu så är huvudvärken i stort set borta den är kvar men mycket minde än vad den har varit. I dag om en hel del skal till min nya telefon som nu är hemma hos min mor som man ska ta och hämta i slutet på denna månad jag längtar verkligen till att få hålla i den.

 

 

 

Jag kom på att jag behöver ha lite mer tillbehör till den än vad jag redan beställt så det ska jag ta och fixa så att jag kan lyssna på mina ljudböcker samtidigt som den laddas när man är hos sin dag hund det kom även lite pyssel efter jag kände för att göra lite mer påsar för jag blev sugen på att sticka natt sockor igen men dom ska inte bo i Linköping utan mer hemma hos min mor

 

 

 

det är även dags attleta vram lite vntar för nu börjar det attt bli höst 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards