Alla inlägg under april 2017

Av cecilia wallenius - 30 april 2017 20:11

Ja ha då var det åte ett tag sedan jag skrev sist mycket har hänt sen sist jag har äntligen fått bukt på min kl¨da så nu hoppas man att den är borta för gott sen har jag även åter upptagit bättre kontakt med en gammal klass kompis. Som man förhoppningsvis ska hälsa på i början på juni vilket ska bli roligt att prata säkert gamla minnen och lite annat annars har jag inte gjort så mycket sen sist förutom att kolla vad man ska inhandla i Stockholm nästa gång ma är där det kommer att bli en hel del konstnärs marteal plus kanske lite annat men det är målning som står överst nu i alla fall   

Av cecilia wallenius - 16 april 2017 11:16

I dag vaknade man upp på påsk dagen i Nyköping dit jag kom i torsdags i går fick mina troll barn bada i grönt Salim vatten vilket tydligen blev poppis i dag på morgonen tog två av dom och baddade i blått vatten. Jag tog och skissade två tavlor som jag tänker ta och måla när jag kommer hem till  mig igen får se om jag gör det i veckan eller om det blir nästa helg det troliga är nog nästa helg.

Av cecilia wallenius - 10 april 2017 19:14

Så då har man gått i gamla fot spår jag har nämligen varit och föreläst på min gamla gymnasieskola uppe i Stockholm man tog även en snabbs i skärholmens centrum som har blivit ur stort innan man åkte in till city och blev av med ett av sina present kort nu är man på hem väg efter en bra dag med mycket skratt. Annars har jag inte gjort så mycket på sista tiden mer än att blivit klar med en hel del sällsynta armband så nu har man kin flådda fingrar efter allt brännande så att dom kunde bli klara till i dag vilket dom blev i går kväll halv ellva så min natt i natt blev kort plus att man hade en god mysig hund i sängen på hem vägen blev det även en beställning och en liten morot till mig efter som jag har varit så duktig med armbanden så blev det lite färgpennor moroten är att jag har haft min natt skena i en vecka efter ett långt uppehåll men nu ska jag ta mig i kragen och använda den flitigt får se vad man får om några veckor det är lite skönt att sträva efter morötter det blir nog antingen akryl färg eller något liknande

Av cecilia wallenius - 3 april 2017 18:18

Jobb jobb och åter jobb det känns inte som att tiden har räckt till annat men snart är alla armband klara vilket är underbart i alla fall det sällsyntas så man kan ägna sig åt sina egna plus målning av tavlor sen vill jag även snygga till en vägg innan det kommer några tavlor på den väggen. I dag slog jag i hopp två jobb för att hinna göra klart armbanden till lördag då det blir leverans på dom för att kunna säljas nästa vecka då man ska åka 13 år tillbaka i tiden och gå i gamla fotspår. Plus att det kommer bli lite shopping så man kan bli av med några present kort vad det kommer bli av dom får ni se

Av cecilia wallenius - 2 april 2017 18:40

Denna helg har jag för det mesta ägnat mig åt armbands knytande snart är det äntligen klart så man kan ägna sig åt lite målning av tavlor som man börjar längta efter rätt så mycket i annars har jag inte gjort så mycket sen sist det har inte haft någon tid till det men snart så finns det tid till annat som jag vill göra men inte haft tid till det än men snart så kan man få ordning på lite annat som har legat och väntat på att bli klara men dom kommer också snart bli klara

våren börjar sakta komma  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards