Alla inlägg den 9 mars 2017

Av cecilia wallenius - 9 mars 2017 17:06

I helgen som var eller rättare sagt det började redan förra torsdagen jag tog och åkte upp till Stockholm och hälsa på bror men familj och hämta en födelsedaspresent som kommer användas till min hop fällbara atelje. På fredagen tog jag och mitt älsta syskon barn och gjorde stockholm sen var vi och hälsa på sällsynta diagnoser där dom har sitt kansli det blev även lite pyssel inhandlat som vi tog och gjorde lite på lördagen sen på söndagen var det dags för mig och en ond hals att återvända hem och lägga sig i en sjuksäng för jag blev nämligen förskyld igen något jag inte ville eller planerade men man får snart skylla på Stockholms luften för det är ungefär så varje gång jag har varit där uppe men jag yog och kollade på vad jag ville ha för mina present kort som jag fick när man fyllde år så nästa gång ska man nog ta och använda några av dom

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards