Alla inlägg den 14 januari 2017

Av cecilia wallenius - 14 januari 2017 17:21

Då var det dags att skriva lite igen då vad har hänt sen sist förutom att man har varit sjuk i två och en halv veka har det hänt en hel del jag har äntligen fått min telefon dam fri   lagom till jul. Man var även tvungen att skaffa två par hörlurar par efter som det gamla inte funkade med det dam fria fodralet. Tack vare det har jag börjat älska min telefon allt mer även om jag gjorde det även förut men det har blivit allt mer på sista tiden. Annas rullar dagarna på för fullt denna helg åker min jul ut samtidigt som man storstädar lägenheten till våren även min dator som jag nu har haft i ett halv år börjar jag älska allt mer. Så min jul klapp till mig skälv föra året var ett dam tätt skydd till telefonen plus två par hörlurar jag kan nu en månad efter säga att jag är super nöjd med både skyddet och hörlurarna. Hörlurarna hade jag velat haft längre efter som man kan använda telefonen på ett bättre sätt när man har vinterjackan på sig. I dag har jag annars tagit och städat ut min jul det blev även storstädning av lägenheten nr man ändå var i farten så nu är den ren ett bra tag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards