Alla inlägg den 29 januari 2014

Av cecilia wallenius - 29 januari 2014 17:59


Tog jag till en början det rätt så lugnt efter jobbet nu till kvällen tog jag och började på ett nytt makrame armband det har även blivit lite stickat med annars har jag tagit och städat lite här och var på sista tiden och även möblerat om lite så att det ser lite snyggare ut-. Annars väntar jag som en tok på at mina jul klappar som jag inte har fått ska komma så att man kan lagga lite mer mat så att man slipper stekosett för jag fick nämligen en köksfläkt för två ar sen. Och lagom till föra julen så tog min diskmaskin och la av så man har en snäll mamma som gav mig det i julklapp och lite förtidig födelsedags present. Så till nästa helg så ska jag ta och njuta över att man slipper diska. Annars har jag bara haft det lugnt och stickat på nya stora tub halsdukar och lite benvärmare det har även blivit lita handleds värmare. Nu ska jag ta och sticka lite och njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjuda på men det blir nog lite pyssel efter jobbet och även till helgen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards