Alla inlägg under juli 2014

Av cecilia wallenius - 3 juli 2014 21:05

i dag har jag varit på en tokshow med min tavla vi har i en utställning sen hade vi i mitt lilla hus gäng till sammans med några till serminarium. Jag kunde inte låta bli visby glassen och var tvungen att slå mitt glass ätande så nu är jag uppe i nio kullor glas på en dag så magen är mätt god och glad trots glassen. Annars har jag haft en skön dag i morgon blir det att ta med kameran och ta lite kort så man kommer lägga upp när man kommer hem. Och kanske några kommer hamna på någon vägg där hemma eller på något annat sätt. Nu ska jag undås med mitt husgäng? 

Av cecilia wallenius - 2 juli 2014 16:19

dagen började litestesigt med en dyr frukost men god lunchen fortsatte i  det onytiga tecknet nämligen glass nu till kvällen ska vi grill fest och ungås med några från ågrenska och handikapförbundet nu är det dags att vara lite trevlig med mitt hus gäng 

Av cecilia wallenius - 2 juli 2014 16:19

dagen började litestesigt med en dyr frukost men god lunchen fortsatte i  det onytiga tecknet nämligen glass nu till kvällen ska vi grill fest och ungås med några från ågrenska och handikapförbundet nu är det dags att vara lite trevlig med mitt hus gäng 

Av cecilia wallenius - 1 juli 2014 20:45

i dag var det dags för dag två i almedalen. I år har jag infört något nytt nämligen att äta tre kulor glass vare dag . Jag var även med på en flas mob det den blev väldigt lyckad på kvällen var jag på mingel och fick lite nya iderr hur man kan sova bättre utan att vakna i en vatenpöl. Men nu ska jaag undgås med mitt hus gäng 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards