Alla inlägg den 13 mars 2013

Av cecilia wallenius - 13 mars 2013 18:26


I dag har jag varit uppe i Stockholm och shoppat lite så att man kan göra breda makrame armband tuvär glömde jag handla så att jag kan göra japansk snodd men jag åker upp om en månad igen och då ska det nog handlas med så att man dels kan utöka färgerna i makrame armbanden och även göra lite andra smycken för jag fick sån lust i dag när jag gick i dem affärerna i dag. Annars har jag bara njutit av över att ha varit ledig i två dagar. Så i morgon väntar jobbet på en igen. Sen ska jag nog ta och handla så att man kan göra lite armband i helgen. Jag har även kollat på lite katt böcker jag tänker ta och låna efter som min lilla familj kanske ska få lite till ökning av två katter. Som jag ska först ha på prov i en månad och sen kanske jag tar han om dom det beror på hur det går men det har ju gått bra med systers katt så det ska nog inte vara några problem mer är att man kanske får dela med sig lite av sin säng till två till. Men det ska nog gå bra. Jag har även ställt mig i kö på vissa böcker så i morgon när man slutar jobbet blir det att gå till biblioteket för att låna lite och även handla lite så att man kan göra lite smycken i helgen om jag inte har fastnat i kattböckerna förstås men nu ska jag ta och sova så att man orkar med morgondagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards