Alla inlägg den 18 april 2012

Av cecilia wallenius - 18 april 2012 17:19


I dag efter jobbet tog jag och gjorde lite ärenden innan jag styrde stegen hem och njöt av min rena lägenhet. När jag kom hem tog jag och stickade lite på mina prydnadskuddar som jag ska ha i mitt gästrum så det kommer verkligen att bli mysigt där inne. Men innan jag tog och åkte till jobbet tog jag och fick lite inspiration om att göra egna glasunderlägg som jag ska ha i det kombinerade arbetsrummet och gästrummet så jag får se när glasunderläggs tillverkningen kan komma i gång annars har jag bara njutit av livet med mina husdjur som förökar sig och mår bra jag får se när det blir att jag fyller på mitt akvarium jag har lite lust med de aqnnars har jag för det mesta njutit av denna dag och stickat lite kudar förstås. Men innan jag åkte till jobbet i morse tog jag och gjorde en beställning som min mor inhandlade åt mig från panduro så nu kan man slutföra det arbeten man har liggande så det kan bli snyggt med. Jag har även lite planer på att måla lite tavlor till arbetsrummet e när det kan bli verklighet av det med men det blir nog till kvällen det med. Nu ska jag fortsätta att njuta av denna dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards