Alla inlägg den 1 januari 2012

Av cecilia wallenius - 1 januari 2012 15:21


Jaha då var det 2012 hjälp var tar tiden vägen hoppas för min del att detta kommer bli ett bra år och att jag fortsätter att må så bra som jag gör nu. I dag har jag stor städat hela lägenheten och gott ner med lite till källan för att jag inte fick plats med allt i morgon så börjar man jobba efter en skön ledighet. Men jag jobbar ju bara korta dagar så jag hinner ju fortsätta att njuta ett bra tag till av julen innan den åker ut. Så här funderar jag på att ha det nästa jul med för det är verkligen skönt att ha varit ledig i mellandagarna Nu ska jag snart gå bort och äta kvällsmat sen ska jag bara ta och njuta när jag kommer tillbaka hem. Det kommer bli en tidig kväll så man orkar upp till jobbet i morgon. Sen får jag se vad jag gör på eftermiddagen men något roligt ska jag nog ta och göra tror jag. Innan jag tar och åker hem och njuter av julen. Sen får jag se när min beställning som jag gjorde nyss kommer så jag får lite att lyssna på sen ska jag bara se om det finns några bra filmer som jag kan tänka mig att titta på när jag ska åka upp till Sundsvall så man får tiden att gå lite fortare för det är ganska lång tråkigt att åka tåg så långt men det får ju bo där om det vill. Men det ska bli roligt att träffas igen. Nu ska jag snart ta och gå bort och se om man får något gott och äta den första dagen på året.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards